Hallo lieve dames, Maandag 20 feb had ik ongesteld moeten worden. Dit is niet gebeurd, ik heb toen een zwangerschapstest gedaan. Hieruit kwam niks toen ik de rest wou weggooien zag ik toch een licht streepje opkomen. Ik heb de Kruidvat 2voor5eu gebruikt. Ik heb toen de tweede test ook gedaan en binnen de 5min kwam er weer ergens ver een streepje. Ik heb toen 1 dag gewacht en weer getest en ja hoor weer een streep MAAR deze blijft licht. Weer een dag gewacht en weer een lichte streep. M’n testen lopen dus niet op! Heb toen cb gehaald die geeft duidelijk zwanger aan en 1-2 weken. Ik heb toen de vk gebeld ivm eerdere bbz mocht ik langskomen. Ze zag niks in de baarmoeder ook geen vruchtzakje. HCG geprikt die is super laag 34. Past bij een beginnende zwangerschap. Vandaag weer getest en streep blijft licht. Na de inwendige echo last van licht bloedverlies, ik word nu dus gek. Er is een zwangerschap maar ik weet nou niet of het goed zit ? Of dat dit een miskraam gaat worden aangezien de strepen licht blijven. Iemand ervaring?
Weet je je eisprong? Dat ze niks zag bij een zwangerschap van misschien nog geen 4 weken is natuurlijk niet gek. Test je altijd met ochtendurine? Misschien moet je eens wat later op de dag testen, sommige vrouwen testen dan duidelijker omdat er minder afvalstoffen in de urine zitten van de nacht. Mag je nog een keer bloedprikken?
Ja eisprong was 4 gwn.. het zal dus nog pril zijn maar de zwangerschaps testen horen wel op te lopen denk ik? Want de HCG moet zich verdubbelen. Ik denk dat ik zo ga bellen en vragen voor bloedprikken.
Ik heb het idd ook een keer meegemaakt en toen zat er net als bij jou tussen 4 dagen amper verschil. Dat is uiteindelijk een miskraam geworden.