Had gisteren even héél veel kramp, maar een minuutje ofzo, echt alsof ik ongesteld was (en geloof me, daar kan ik ziek van zijn!). Is dit normaal zo veel? Verder heb ik door de dag heen af en toe wat steekjes, verder niets.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Moet zeggen dat ik dit afgelopen week ook af en toe heb gehad. Afgelopen dinsdag (toen ik positief heb getest) 's ochtends ook heel erg kramp. Dat echt dat ik ongi ging worden. Gister een paar felle steken in mijn rug. Geen idee of dit normaal is, maar ik kan me wel aansluiten bij jouw gevoelens.
Dank je wel! Ook gefeliciteerd! Had inderdaad dinsdag op woensdagnacht ook echt het gevoel dat ik ongesteld geworden was. Woensdagochtend nog niets, dus ik maar even een test gedaan om te bewijzen dat ik niet zwanger was (aangezien een vriendin van de week al begon dat ze écht dacht dat ik zwanger was) en positief! Maar goed, even afwachten, ben wel heel bang dat het nog mis gaat!
dont worry hoort erbij....ik heb het ook..nu iets minder vaak dan vorige week..heeft gewoon te maken met het groeien van je baarmoeder...opzetten van je darmen enz..tis bezig daarbinnen Ik maakte me ook zorgen en had de vraag ook al een paar dagen geleden hier op het forum gesteld bij de verloskundige..moet je maar ff kijken bij mijn berichten.. dan weet je dat je je iig geen zorgen hoeft te maken... en gefeliciteerd trouwens!