Ik kan me van mijn vorige zwangerschap nog herinneren dat ik al snel pijnlijke borsten had. Maar nu heb ik nog geen enkele tekenen van een zwangerschap (wat me wat onzeker maakt). Maar wel 2x een positieve test. Wanneer kregen jullie last van pijnlijke borsten?
Het verschilt echt. Ik heb wel erg last van mijn borsten, zowel bij mijn dochter als nu. Dat waren ook de eerste tekenen van zwanger zijn, al voor dat ik het zelf wist.
ik kreeg 2 dagen nadat ik weet dat ik zwanger ben zere borsten..maar niet hinderlijk pijn zoals waar sommige het weleens over hebben..
Bij de eerste zwangerschap vreselijk zere borsten gehad. Nu bij deze zijn ze de laatste twee weken wat gevoeliger omdat ze echt aan het groeien zijn. Ik denk dat het niet zo veel zegt eigenlijk.
Hier zowel bij de 1e als bij de 2e ruim voor mijn NOD HEEL erg pijn in mijn borsten (dusdanig dat ik me ging afvragen of ik iets ernstigs had *ahum*). Was met een week of 8 wel weer over (gelukkig).
Bij mijn 1e vanaf een week of 6 denk ik (weet het niet eens meer zeker) Nu nog helemaal nergens last van, wat me toch wel wat onzeker maakt