Hallo allemaal, ik ben een beetje bezorgt... ik heb 17 februari en 19 februari positief getest maar zat net een sliertje bloed bij het afvegen nu ben ik bang dat het mis gaat maar zou het ook iets anders kunnen zijn? Vind het erg vervelend al die onzekerheid weet natuurlijk dat er nog vanalles kan gebeuren maar toch ik wil graag dat het goed blijft gaan. Voel me verder helemaal niet anders ben niet ziek heb geen krampen of wat dan ook alleen een sliertje bloed net. Kan ik hiervoor een VK bellen of moet ik gewoon afwachten? Liefs, Kappie
Ik ben bang dat je niet veel meer kunt doen dan afwachten meis... Veel meiden hebben nog wat bruin/roze/bloedverlies op hun nod als ze zwanger zijn. Dat zou dan binnenkort op moeten houden. Het schijnt dat de innesteling een paar weken kan duren en daarbij kan soms wat bloed vrij komen. Als het hierbij blijft en je geen flinke krampen krijgt en/of stolsels verliest dat gaat het waarschijnlijk gewoon goed. Als je je aanmeld voor een intakegesprek bij de verloskundige zou je het eventueel kunnen noemen, gewoon voor de zekerheid. Maar ik ben bang dat zij hetzelfde zegt, gewoon afwachten...Sterkte dus, maar ook een voorzichtig gefeliciteerd!!!
Dank je wel Amarylis het is niet echt heel veel bloed echt een beetje roze slijm zeg maar. Hoop dat het dan het innestelen is ofzo en dat het gewoon goed gaat. heb vanmorgen wel positief getest ik kan dus alleen maar duimen en hopen dat het goed mag gaan. Als het maandag nog zo is dan denk ik dat ik de gyn maar even bel voor een aanmeldingsgesprek enz. Moet naar de gyn ivm voorgeschiedenis van vorige zwangerschap. Dank je wel voor je snelle antwoord.
Helaas is het dus niet goed gegaan en heb ik vannacht ineens hele erge buikpijn gekregen rechts onderin mijn buik en midden in mijn buik onderin en toen ik naar het toilet ging kwam er heel veel bloed helaas. Heb nu een heel leeg en verdrietig gevoel maar goed dat zal nog wel een paar dagen duren voor het een plaatsje heeft gekregen. Het was heel pril en er kan heel veel mis gaan en dat is me nu overkomen kunnen er alleen maar weer sterker en voorzichtiger uit komen. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed mag gaan. Liefs, Kappie