Hallo allemaal, Ik gebruik nu voor het eerst utrogestan na drie miskramen. Nu vanochtend twee zwangerschapstesten gedaan , maar de een zie ik toch echt niks op en de andere zie ik toch wel wat op? De bovenste is van sensitest en de onderste van kruidvat. Wat denken jullie ben ik zwanger? Anders als ik niet zwanger ben moet ik gaan stoppen namelijk met de utrogestan. Zou vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Heb overigens totaal geen zwangerschapssymptomen. En de andere keren steeds wel. Maae dat wil niks zeggen toch?
Onderste zie ik wel een streep! lijkt roze ! Zou voor zekerheid ivm je utrogestan een CB doen digitaal dan weet je het zeker, anders morgen nog een keer testten en kijken of de streep donkerder word
ik lijk op de kv test wel wat te zien op de sensitest zie ik niks ik zou morgen of over morgen nog is testen kijken of die duidelijker wordt bij mij werden ze met de dag duidelijker
Op die van kruidvat zie ik inderdaad ook een goed licht streepje. Ik heb zelf geen ervaring met utrogestan... en ik weet niet of dat ook een streepje zou kunnen geven? Anders zou ik idd goede hoop hebben dat je zwanger bent. Hoeveel dagen voor nod zit je? En sowieso morgen weer testen!!
vandaag is haar nod, als ze zwanger is moet ze met utrogestan stoppen maar heb daar helemaal geen ervaring mee en weet ook niet of dat invloed kan hebben op een test. Bovenste zie ik ook niks, onderste wel mooie streep Kan zijn dat hij zo licht is dat ze haar ei later heeft gehad!
Als ik zwanger ben moet ik juist verder gaan met de utrogestan anders stoppen. Zou vandaag ongesteld moeten worden. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit gelijk een knaltest heb gehad. Die van sensitest, de bovenste zie ik echt niks op zelf en die van de kruidvat wel. Ga morgen wel weer testen. Iemand advies welke test ik het beste kan gebruiken? Dank jullie wel voor de snelle reacties
je kan kv test weer doen daar zie je idd een streep is die donkerder zou ik een CB zw schap test doen met week indicator
heb zelf slechte ervaringen met de sensitest... die geven pas laat iets aan! terwijl ze verkocht worden als vroege test... maar goed op de KV zie ik een lichte streep hoor! Zou vandaag nog een keertje testen... ben benieuwd!!!
De kruidvat test heeft een mooi recht streepje, is breed en roze. Ik zou zeggenositief. Wil je anders van de sensitest nog even een aparte foto maken? Ik lijk iets te zien, maar omdat deze er niet recht van boven is genomen durf ik geen uitspraak te doen.
Ik zou ook zeggen dat de onderste test positief is. De bovenste, daar durf ik niks van te zeggen omdat ik er niet goed in kan kijken. Vooralsnog zou ik ervan uitgaan dat je zwanger bent, en dat je dus door moet gaan met utrogestan. Hopelijk over 2 dagen een nog duidelijker test!
Ik zeg zwanger. Maar ik ben zwanger gebleven v met utrogestan en moest zeker tot week 10 doorgaan ben zelf pas bij 14 werken gestopt.
Zo'n streepje die er nu staat bij de kruidvat test komt er niet voor niets. Ik denk toch dat je meer (gezien de bovenstaande reacties) moet vertrouwen op de kruidvat test.
Nou zaterdag ga ik dan nog een test doen. Ben nu op me werk dus kan ff geen aparte foto maken van de sensitest. Hopen dat het dit keer wel goed is dan. Maar dus totaal geen symptomen dus begin dan gelijk te denken dat het weer mis is