hallo allemaal, ik heb gisteren getest met kv 2v5 euro en had een heeel licht streepje, maar wel binnen de tijd. hoefde hem ook niet in het licht te houden. ging ik vandaag weer testen, is ie hartstikke negatief kan je met kruidvat nou ook vals positief testen? anders gebruik ik die dus echt niet meer:x
het kan allerlei redenen hebben meis...misschien heb je gisteravond te veel gedronken en is je urine wat minder geconcentreerd, je kunt dan, zeker in een vroeg stadium, negatief testen... of, je was zwanger en is het nu mis gegaan... dan test je dus wel positief, maar is je hcg nu afgenomen... vals testen? ik heb het zelf nog nooit gehad met de 2 v 5 euro... al ik jou was zou ik morgen nog eens testen... succes meis
ik zie dat je al 9 dagen overtijd bent. Nu heb je een vage test gehad. Ik zou gewoon de gyn, vk of arts even bellen.. Vraag gewoon een echo oid... Na 9 dagen heb je wel recht op een beetje zekerheid..
@ingef: nou ik had dus net mijn zus aan de telefoon, zij weet dat wij bezig zijn en ik vroeg haar of veel drinken de avond ervoor kwaad kon, maar dat wist zij niet. ik had namelijk gisterenavond best veel gedronken en niet meer geplast voordat ik ging slapen. zou dat het kunnen zijn dan? dan ga ik vanavond gewoon vanaf heel vroeg niks meer drinken hihi en morgen nog maar eens proberen
Hoe geconcentreerder je urine is hoe beter het zich laat zien...je HCG dan heh DUs ik zou het lekker nog een keer proberen! Wie weet is je ei wel net iets later gekomen dan normaal en was ie daarom de 1e keer zo licht en omdat je de tweede keer veel had gedronken zag je niets! Ik heb van de test van de KV nog nooit gehoord dat ie vals positief was! Succes meid!
ja pas de eerste ronde, dus kan ook zijn dat mijn cyclus van slag is weet ik, maar met mijn ongesteldheid was mijn cyclus altijd hetzelfde, maar omdat ik gisteren dus wel een streepje had. de test van vandaag heeft nu trouwens een duidelijke witte streep, maar ik weet dat dat niks is, moet gewoon roze zijn ik heb dus wel veel verschijnselen, maar weet ook door veel hier te lezen dat dat niks hoeft te betekenen. hoop maar dat ik snel duidelijkheid heb.
Het kan natuurlijk alle kanten op en hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent, maar wat je zelf al aangeeft kan je cylcus ook dus van slag zijn.
hier ook nooit vals positeif, wel vaak positief en dat het toch nog mis is gegaan, ze zijn ook zo goed!!! de laatste keer 4 dagen voor nod en kijk onderschrift eindelijk mocht zij blijven
ja ik ga morgen nog een keer testen, ga vanavond gewoon niet meer drinken vanaf 8 uur, misschien dat dat scheelt en anders wacht ik tot eind deze maand met testen. als ik dan nog niks weet ga ik echt naar de ha
Ik heb vorige week ook 2 vals? pos testen gehad vant kruidvat maar ook van sensitest dus ja en een andere test ook kv bleef wit met dezelfde urine echt vaag maar goed we wachten het maar weer af ... en op 1tje kreeg ik een pennestreepje... ik zit op dag 44 vandaag ...
Ik zie dat je 9 dgn overtijd bent. Het kan te maken hebben met teveel hebben gedronken de avond ervoor, urine minder geconcentreerd. Ik heb nog nooit vals positief getest met 2v5 iig. Kan ook zijn als je al 9 dagen overtijd hebt, je een vmk hebt gehad, HCG neemt af tezamen met teveel drinken, geeft een negatieve test. En je laatste test zou negatief kunnen zijn, door dat het HCG in die mate is afgenomen, dat positief testen niet meer lukt. Met 9 dagen overtijd had je een duidelijke test moeten hebben de eerste keer... Als je het niet vertrouwd, kan je altijd je HA of een VK bellen.
nou dat dacht ik dus ook, dat ik zat van zondag op maandag had gedaan, dus heb gisteren vanaf half 9 niet meer gedronken en ben pas half 1 naar bed gegaan, toen nog geplast, dus daar kan het niet aan liggen. als ik nou het weekend nog niet ongi ben ga ik nog een keer testen en anders langs de ha. ik heb wel testen van matcare ultra besteld zaterdag dus die zijn denk morgen of donderdag binnen. maar die gebruik ik niet eerder dan het weekend
Het is lang wachten (weet er alles vanaf) maar zou inderdaad wachten tot t weekend. Ik duim voor je meid! Onzekerheid is niets...
Volgens mij kan KV dus wel vals positief geven.. Heb namelijk hetzelfde, gisteren posi getest zichtbaar zonder in het licht te houden en vanochtend negatief...
dat er een streepje komt en daarna niet is niet meteen vals positief. het kan best zijn dat er een begin van een zwangerschap is geweest maar dat het mis is gegaan. 60%van de zwangerschappen gaat mis nog voor de nod en dan wordt je dus gewoon ongesteld. doordat je vroeg test kan er dus een zwangerschap waargenomen worden en je toch ongesteld wordt of daarna negatief test en dus alsnog ongesteld wordt. hoop voor je dat je alsnog zwanger bent en anders succes in de volgende ronde
Ik heb eerder deze week met predictor vaag positief getest, gisteren met KV en Etos beide vaag positief, vanochtend weer KV en negatief.. De KV van gisteren was ook positief toen ik de foto in negatief had gezet....