Hoi hoi.. Ik hou geen ovulatietesten of temperatuur bij omdat ik niet steeds bezig wil zijn met zwanger worden (super moeilijk want stiekem doe ik dit toch) Nu heb ik 23 maart mijn laatste menstruatie gehad en mijn cyclussen zijn 37-42-33-35-29-42-28. nu heb ik ongeveer anderhalf of twee weken geleden doorzichtig rekbaar slijm en nu heb ik dat weer. Herkent iemand dit misschien Groetjes Denise
Het zou heel goed kunnen zijn dat de vorige keer je ei niet gesprongen is, en nu alsnog gaat springen. Had ik afgelopen ronde ook. Succes!
Ik had het vorige weekend en toevallig vandaag ook weer dus ben ook benieuwd wat het betekend. Maar mijn temperatuur is ook vandaag flink gedaald.
Heyy bij mn langere cyclussen had ik dat ook dan denk je mn ei komt eraan en dan ineens weer geen slijm. de verpl bij mn cyclusanalyse verklaarde dat dat slijm piekjes heeft. Dat het piekt tot je ei. ene moment een piek van slijm en dan weer weg en dan komt het weer totdat je ei er is. Vind het btw nog steeds vreemd. want bij mn normalere cyclussen heb ik het niet. succes!
Jaa ik vind het allemaal wel vreemd maarja... we zien het wel. Wenste af en toe voor een luikje om even naar binnen te gluren. Hahaha
Eigenlijk helemaal niet raar..waarschijnlijk wil het eitje bij je lange cyclussen net niet springen dus vandaar dat je het dan 2x hebt
Ik heb nu ik zwanger ben ook veel meer last van slijm. Misschien kun je een zwangerschapstest proberen? OF heb je dat al gedaan?
Heb ik gedaan was negatief. . Weet niet of ik nu misschien te vroeg ben. Vandaag echt wel last gehad van steekjes en zo'n ongesteldheidsGevoel dus ook vaker naar de wc geweest om te kijken maar niks .. zit nu op dag 30 van mn cyclus
Gezien je al meerdere keren een cyclus van 42 hebt gehad, denk ik dat bij de 2e keer rekbaar slijm nadien pas je ei gesprongen is
T was waarschijnlijk mijn eisprong.. Nu 3 dagen getest en gister was de streep dikte en vandaag bijna weg. K weet alleen niet hoelang het nu duurt met dat bevruchten en de innesteling ... als dat het geval zou zijn bedoel ik
Je lf fase is gemiddeld tussen de 10-18 dg.. De eisprong komt ip binnen 24-48 uur.. Om dit exact te kunnen weten, zou je kunnen gaan temperaturen.. Je gaf aan er niet veel bezig mee te willen zijn maar ik denk dt het je misschien juist wat rust geeft omdat je door het dagelijks tempen wel kan zien wanneer je ei gesprongen is. Dit vanwege je wisselende cyclussen
Oké misschien moet ik dat dan idd toch eens doen. .. eens even uitzoeken hoe dat werkt haha.. en hoelang duurt het dan gemiddeld als er nu een bevruchting en eventuele innesteling plaats zou vinden. Een week ofzo?
Innestelling gebeurt gemiddeld tussen 7-10dpo.. Ik hield alles bij via mama apps.. Die gaf die evt Innesteling dg ook aan
Ik heb idd ook een app maar die geeft dat niet aan. Weet je toevallig hoe die app heet? Misschien ook wel fijn haha sorry voor alle vragen