kramp in eierstokken - overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by zouhet84, Apr 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zouhet84

zouhet84 Lid

Apr 10, 2015
    56
    0
    0
    Overijssel
    Inmiddels is het vrijdagavond. Woensdag had ik ongesteld moeten worden. Mijn cyclus is al meer dan een jaar regelmatig, standaard 26 dagen. Sinds eind februari gebruiken we geen condooms meer. Ik zit dus pas in ronde 2.
    En nu word ik dus niet ongesteld en heb ik dezelfde kwaaltjes als tijdens de zwangerschap van mijn dochter.
    Woensdag en vandaag heb ik getest: negatief. Ik word de onzekerheid wel zat. Helemaal nu ik er weer een vreemd kwaaltje bij heb. Ik heb kramp in mijn beide eierstokken.
    Mijn eisprong heb ik gevoeld op 3 april.
    Herkent iemand dit?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Kramp in je eierstokken kan niet, aangezien het geen spieren zijn. Kramp in je liezen of baarmoeder zou wel kunnen.

Je hoeft niet persé je eisprong zelf gevoeld te hebben. Vaak voel je de groeipijn van een eiblaasje, dan is je eisprong nog niet geweest. Hij kan dus later zijn geweest dan je zelf denkt, waardoor je nu nog niet op je menstruatiedatum zit. Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden.

Ik zou paar dagen afwachten en dan eventueel weer testen. Succes!

3. zouhet84

zouhet84 Lid

Apr 10, 2015
    56
    0
    0
    Overijssel
    @Jippie. Dan moet ik het misschien anders noemen: strak gevoel links en rechts van mijn baarmoeder? Soms een steekje, soms een wat zeurend gevoel, maar meestal als een soort lichte spierpijn.
    Daarnaast heb ik nog wat andere klachten, zoals grotere borsten inclusief blauwe aders, enorme eetlust, vaker plassen en moe...
    Ik weet echt heel zeker dat ik mijn eisprong gevoeld heb. Die voelt elke maand op dag 14 precies hetzelfde.
    Dinsdag ga ik, als het dan nog nodig is, weer testen.

4. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Dat zeurderige gevoel dat heb ik nu dus ook...heel stom want je zou denken dat ik na een eerdere zwangerschap de symptomen wel zou herkennen.

5. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Wist ik niet, alsnog een goeie kans dus deze maand :D

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je kan altijd een uitschieter hebben ook al heb je een cyclus van 26 dg, je lf fase kan wel verschillend zijn.. Ik zou over een pasr dg nog eens testen

Share This Page