Ik heb er veel plezier van gehad en Caitlin helemaal 20 euro per stuk wil ik er graag voor hebben excl eventuele verzendkosten zijn helemaal wit van kleur dus geen gekleurde bies , heb dit plaatje even van internet gehaald
het is meer een laken dit doet je kleintje lekker ontspannen slapen ze voelen zich geborgen het is het vervolg zeg maar op een inbaker laken Caitlin was altijd erg onrustig in haar bedje , zwom heel haar bedje door en met het laken sliep zij heerlijk ontspannen en is dat blijven doen ook nadat ze geen laken meer had
Ah zo bedankt voor de uitleg! Wist niet dat zoiets bestond...maar ja ben ook maar een newbie op zwanger gebied. Wel fijn dat je er veel aan hebt gehad.
Helpt het ook voor omrollen met slaapzak en al? we hebben nu ziin slaapzak wel een stuk onder het matras maar vinden hem nu smorgens op zijn buik...
dat lukt wel mits de slaapzak niet te dik is want dan kom je klitteband te kort Caitlin lag ook met slaapzak en al
tot de leeftijd van 3 jaar staat er in de beschrijving ik heb hem gebruikt tot 15 mnd , ze ligt heerlijk rustig te slapen dus vond ik het niet meer nodig
ik ga ff overleggen en dan hoor je het van me enne we komen hem ophalen hoor...ventej werkt in oudkarspel...hihihi
whhaaaa straks kom ik je ventje elke dag tegen hahahaha ik ben met nog iemand bezig dus die wil ik even afwachten ok heb haar een mailtje gestuurd met de vraag wat ze wilt ophalen wordt dan toch na het weekend want wij vertrekken morgen naar brabant voor een bruiloft