ik heb op dag 25 en 26 bij t afvegen een enkele druppel bloed verloren, verder gister en vandaag dus helemaal niets... is dit toch mn ongi? heb normaal altijd hevige bloedingen tijdens mn ongi.. dus erg vreemd... iemand enig idee of dit normaal is of hoe het kan en wat t kan zijn?
ja tis net mn 2e ronde zonder pil... mn vorige ronde was 27 dagen en dit was op dag 25 en 26.. tis vandaag dag 26 dus... vind t vreemd, want zou toch ook mn innesteling niet kunnen zijn?
dat kan wel, maar iik dacht dat je innesteling alleen was als je seks hebt gehad in je vruchtbare periode, en ik verwachtte mijn ei eerder, dus we hebben daarna nauwelijks seks gehad.. en mn vriend is sowieso niet in mij klaargekomen...(lees topic:moeilijk in mij klaarkomen.: deze is ook van mij) of kun je je ei bijv. hebben en daarna extra veel dagen tot je innesteling? is er dan misschien toch nog hoop? ik snap er ff weinig meer van, dus zal helaas af moeten wachten... ik dacht dat mn ei al vroeg was..en dat (via de calculator) mn innesteling nu al bijna een week geleden was... maar wie weet, misschien is er nog hoop?!?!?
Je bent net gestopt met de pil dus je cyclus kan nog heel erg gaan veranderen. Als je zeker weet wanneer je je ei heb gehad dan moet je er 14 dagen bij tellen om uit te komen op de dag dat je ongi moet worden. Je kunt ook later je ei hebben gehad dan jij dacht en later ongi worden of positief testen. De calculator is helaas geen 100% zekere meter om te zien of je echt je ei heb gehad. Na je ei sprong doet een eitje er ongeveer 10 dagen over om in te nestelen dus alle kansen zijn er nog. Heel erg veel succes en ik hoop voor jullie dat het raak is.
vanmorgen weer enkele druppels bloed... weer alleen met afvegen de 1e keer plassen.. denk dat t toch mn ongi is hoor... weet t echt niet meer, en kan niet wachten tot t volgende week is! heb met mezelf afgesproeken niet eerder te testen als volgende week zaterdag of zondag... hoop dat ik t vol kan houden... tenminste als mn ongi niet doorzet dan he, anders is t nieuwe ronde nieuwe kansen en mischien dan toch ook dat nieuwe prijsje