2x test, niet zwanger maar overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rudegyal, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rudegyal

Rudegyal Lid

14 nov 2008
    16
    0
    0
    #1 Rudegyal, 28 jun 2010
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
    Hey hey
    ik zou woensdag ongi moeten worden, niet geworden ..
    dus toen heb ik afgelopen vrijdag een test gedaan van kruidvat eigen merk. In de late middag heb ik toen de test gedaan uitkomst: Niet zwanger ..

Ik dacht laat me tot maandag wachten dan word ik vast wel ongesteld ..
    Niet geworden, geeneens lichtbruine afscheiding ofiets helemaal NIETS dus heb ik vandaag die kruidvat eigenmerk testen gekocht per 2 verpakt .. die heb ik net gedaan: weer niet zwanger
    terwijl ik al 5 dagen overtijd ben en toch aardig wat symptomen heb
    (o.a: pijnlijke tepels en gevoelige borsten, in de ochtend wat vlagen van misselijkheid en een harde buik ja ik weet niet precies hoe je dat gevoel moet omschrijven, meerdere bobbeltjes rondom me tepels gekomen, trekkerig gevoel aan beide kanten van me liezen, en witte vloed) en dan natuurlijk dat mijn menstruatie uitblijft)

Ik heb altijd een cyclus van 28/29 dagen altijd al gehad en keurig netjes optijd. Nou heb ik wel eerder een BBZ gehad waardoor 1 eileider verwijderd is misschien dat daarom het hormoon niet gelijk zo sterk in me bloed aanwezig is? Ik vind het maar raar .. waarom ik niet ongesteld word .. en ook niet zwanger ben ofwel?

Iemand ervaring met testen die negatief waren maar toch zwanger zijn/waren?

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Ben je pas gestopt met de pil o.i.d? Misschien was je eisprong ietsje later? Het hormoon maakt zich niet aan door een eileider dus dat je er 1 hebt lijkt mij ook niet het probleem! Je kan desnoods nog een bloedtest vragen bij je huisarts;)

3. Rudegyal

Rudegyal Lid

14 nov 2008
    16
    0
    0
    hmm het lijkt mij sterk dat mijn ei-sprong later is geweest ..
    want ik voel het bijna altijd en deze keer ook dat was rond de 9de,10de .. het zou misschien kunnen je weet het nooit maar ik denk het niet .. ja ik ga ook als ik woensdag niks heb (geen ongi, en geen geldige test) de dokter bellen voor een bloedtest, want wil wel weten waar ik aan toe ben :p

4. daantje28

daantje28 Lid

19 jul 2007
    63
    0
    0
    Tilburg
    Hier hetzelfde, alleen maar negatieve testen vanaf NOD, maar wel alle verschijnselen. Na 1,5 week weer een paar dagen gewacht met testen en eens een test gekocht die een vroege zwangerschap kan aantonen en ja hoor een heel licht streepje en een paar dagen daarna was hij heel duidelijk. Ik had gewoon nog te weinig hormonen, maar 'wist' het wel.

Ben benieuwd of je al meer duidelijkheid hebt, anders probeer je ook een 'vroege' test? Klinkt echt alsof je zwanger bent en volgens mij vertrouwen we veel te weinig op ons 'weten' toch?

Groetjes Daantje

5. ashely

ashely Nieuw lid

1 jul 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd wat het zou zijn bij jou. Ik had gisteren ongi moeten worden, en ben het tot nu toe nog niet. heb regelmatige cyclus van 30 dagen, en vanmorgen testje gedaan, negatief..

6. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    hier hetzelfde, 5 dagen overtijd maar een negatieve test... symptonen ene dag meer dan de andere dag. Ik heb werkelijk geen idee wat ik ervan moet denken...

7. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    en rudegyal al ongesteld geworden, of een positieve test? Hier nog niks...

Deel Deze Pagina