Wie o wie: symtomen na ei, én zwanger en welke symptomen dan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nicky1973, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dag dames,

de vraag zegt het al: wie had al symptomen na de eisprong en/of innesteling, bleek inderdaad zwanger te zijn en wat waren deze symptomen?
    Heb namelijk veel pijn in de liezen, al ruim een week en met vlagen misselijk, niet iedere dag hoor.

Alvast bedankt voor de reacties.:D

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Volgens mij heb je je topic niet op de juiste plaats gezet;)

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hai,
    Ja heb al een berichtje van de beheerder gehad dat het verplaatst is naar Eerste symptomen.
    Groetjes...

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    je kunt het niet vergelijken met anderen die zwanger zijn..want elke keer als ik dacht nu heb ik alle symptomen was ik juist niet zwanger. ik had voor mn nod jeuk op mn onderbuik en op mn NOD was ik de hele dag misselijk. maar veel eerder kun je niet misselijk zijn door de zwangerschap.dat is veel te vroeg. ik was ook wel vaak misselijk voor NOD en was toen niet zwanger..kan dus allemaal en je lijf houdt je snel voor de gek.

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. Bij mijn eerste merkte ik niets, maar bij de tweede was ik ruim voor nod misselijk. Ben gewoon nieuwsgierig naar de ervaringen van andere moeders.
    Bedankt voor je reactie.

Groetjes.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Bij mij begonnen er wat dingetjes precies een week na de eisprong. Krampjes en een paar steken onderin (maar dat zegt niets), restless legs 's nachts maar dan ook in mijn bovenlijf, toen begon er een lichtje te branden want dat had ik echt alleen tijdens de vorige zwangerschap. Verder ook aanhoudende maagzuur vooral savonds. Ook daar had ik last van tijdens de vorige z'schap. Verder niets eigenlijk en ik ging er niet echt van uit dat ik zwanger was. Opeens kreeg ik het erg warm de laatste paar dagen voor NOD en temp bleef hoog dus precies op NOd getest en hoera!

Groetjes, C

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Maagzuur schijnt inderdaad ook een teken te kunnen zijn.
    Ik ben benieuwd. Bedankt voor je reactie.
    Groetjes terug.

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Nicky heb je al eens getest?
    Spannend meid, ik duim voor je ;) ik las dat je ook al een positieve ovulatietest had 6 dagen na je eisprong (heb je nog getest met ovu?) ik had ook een positieve voor mijn nod toen ik zwanger was ;)
    Ik ben benieuwd naar je symptonen en of je een innestelling hebt gevoeld?

Spannend meid, ik duim voor je :):):)

9. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hai, stiekem getest op zaterdag, maar negatief natuurlijk. Probleem is dat ik tussen 4 en 6 weken cyclus inval, is mijn eerste cyclus na mijn bevalling met 4,5 maand, maar heb duidelijk mijn ei gehad, bijna veertien dagen geleden, dus ga er vanuit dat ik een cyclus van 4 weken heb ipv 6 weken zoals normaal.
    Ik heb denk ik geen innesteling gevoeld, mijn borsten zijn de aflopen dagen aan de bovenkanten wat gevoelig.
    Hoeveel dagen voor nod heb jij positief getest en wat waren jouw symptomen?
    Groetjes...

Deel Deze Pagina