Vlak voordat mijn menstruatie begon had ik een zwangerschapstest gedaan (ik dacht 15dpo) ik dacht daarbij een zeer vaag streepje te zien, maar wist niet zeker of het wat was en de dag daarna begon het bloeden dus ik ging er vanuit dat het niets was. Inmiddels ben ik echter op cd12 en ik verlies nog steeds bloed. Twee dagen geleden heb ik toch nog een zwangerschapstest gedaan en daar zag ik ook een vaag streepje op. Ik vermoedde om die reden toch een hele vroege miskraam. Ik wil eigenlijk niet speculeren en vind dat ook niet zo belangrijk, maar ik wil weten of 12 dagen bloedverlies normaal is. De eerste dagen was er aanzienlijk bloedverlies zoals bij een normale menstruatie en toen leek het ook te stoppen, maar daarna kreeg ik een tweede lading bloed op cd9 (echt veel bloed) en nu lijkt het weer afgenomen en verlies ik sinds gister niet heel veel bloed meer, maar wel nog steeds roze. Ik vraag me af of ik me zorgen moet maken en eventueel contact op moet nemen met de huisarts? Ik voel me overigens verder prima, hooguit wat moe en wat krampjes zo nu en dan...
Een heel licht streepje is vaak een indroog r streepje. Sommige testen geven bijvoorbeeld een tuurstreep dit blijkt later t voorgedrukte streepje te zijn Welke test heb je gedaan? Hier was een vroege miskraam duidelijk heftiger als een gewone menstruatie. Ik zou alsnik jou was niet uitgaan van een mk zonder duidelijk positieve test. Ik zou je echt tg verdriet besparen.
Ik snap je gevoel (en bedankt), maar ik ben er verder niet emotioneel onder gelukkig. Ook omdat ik nooit heb gedacht dat ik zwanger was. Het is meer de vraag of ik mezelf wel of niet zorgen moet maken om 14 dagen bloedverlies. Nu stopt het overigens wel. Ik wil ook niet speculeren, hmaar de streepjes waren wel zichtbaar binnen de afleestijd (kv 2v5). Het maakt me om eerlijk te zijn nu ook niet zoveel meer uit, het bloeden is gelukkig gestopt. Bedankt voor je antwoord!