En ineens gaat hij kruipen, geschrokken!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door namoli, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    #1 namoli, 31 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2013
    omg daarjuist flink verschoten!!!!

mijn zoontje heeft sinds kort een loopstoeltje omdat meneer echt niet kan stilzitten
    en overal uitkruipt zoals wipper, eetstoel,... nu had ik hem erin gezet en was aan het schoonmaken op een onbewaakt moment hoor ik opeens geschuifel op de grond en toen ik keek was meneertje vrolijk aan kruipen.........huh!!!!!!!!! ik vraag me nog af hoe hij dat gefixt heeft....pfff gelukkig is het goed afgelopen maar eventueel had het anders kunnen aflopen, ik moet er niet aan denken...ik sta nog een beetje te trillen.

hij is echt een aapje zoals we hem noemen...hij staat recht, kruipt rond, zit alleen en sinds kort loopt hij rond de tafel en alles wat hij kan vastnemen...langs de ene kant ben ik wel trots maar langs de andere kant ben ik ook bang want heb ik echt ogen te kort

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Klimt hij ook uit de box? Anders zou ik hem daar in zetten als je even niet volledig op kunt letten. Doe ik met de jongste ook als ik ga koken of even naar het toilet moet ed, want anders zit ze op de kast of vensterbank of eet ze het kattenvoer op...

3. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    dit is de bewuste loopstoel

4. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    dat doe ik normaal dus ook maar hij haat het als hij niet kan rond toeren ;) daarom kochten we de loopstoel zodat hij wat vrij kon rond toeren en toch vast zat...NIET DUS! dus het zal terug de box worden. Willen of niet:D

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zou hem persoonlijk ook niet onbewaakt in een loopstoel laten zitten.. Daar zijn ze niet geschikt voor: kids creeëren de meest vreemde en gevaarlijke situaties er mee als je niet op let.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik kijk er niet van op, onze houdini klom ook overal uit.
    Op het kdv hadden ze hem er ook eens ingezet en even later stond hij erin, toen mocht hij er niet meer in. Vond ik niet erg want anders had ik het ook verboden.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'Baby en dreumes'

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869