hoi dames ik test al een tijdje ( te vroeg zag ik net) met zwanger en kids diptest en elke keer komt er een licht roze lijntje tevoorschijn zijn deze testen normaal omo wit of zit er een voorgedrukte lijn in? het maakt me we heel verwarrend :-/ ik hoop dat jullie antwoord hebben groetjes
Ik heb er ook mee getest en idd ik heb 1 keer gehad dat er een paar dagen een licht roze streepje stond. Wat ik echt als postief kon beschouwen maar werd toch ongesteld! Of het dan vroeg is mis gegaan OF een voorgedrukt streepje is, weet ik niet! De maand erop had ik al vrij snel ( 5 dagen voor nod ) een duidelijk streepje die per dag donkerder werd! Dus als je een streepje erop hebt staan moet ie wel over 2 dagen donkerder zijn! Dan kun je er wel vanuit gaan dat je echt zwanger bent
Ik heb idd ook vorige maand in een week 4x getest en een licht streepje gehad, wel donkerder dan deze maar toch ongesteld geworden
dank jullie dames, dus deze testen zijn onbetrouwbaar blijkt wel balen zeg heb er nu nog 3 dus maak wel op om te kijken of ze wel donkerder worden ik heb nu de midstreams besteld, daar zag ik wel positieve verhalen over zonder lichte streepjes
Naja onbetrouwbaar zou ik niet willen zeggen,, ze zijn gewoon zo gevoelig.. Laatste keer hadden ze het wel bij het rechte eind
Bij mij tot nu toe steeds omowit bij de Z&K, ook na opdrogen. Ontstaat het streepje al binnen 10min, of daarna pas?
elke keer binnen de 10 minuten ;- ik houd nu me urine op ben benieuwd wat de midstream zegt zometeen als ie binnen is
Ik had vorige zwangerschap ook lichte streepjes met deze testen, maar toch zwanger. Jij zit 5 dagen voor nod, das nog best vroeg om te testen toch.
Ik had met deze test ook op 5 dagen voor nod een positieve test (zelfs nog ietsje duidelijker). Deze zijn supergevoelig. Hopelijk gaat het allemaal goed en heb je snel een knaller!
Die vind ik echt positief hoor!! Ik testen deze zwangerschap ook 5 dagen voor nod duidelijk positief!! Ik zou zeggen, gefeliciteerd!