Op radio 1 BNN is op dit moment een luister film van het boek "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun bezig. Zit echt als een klein kind te huilen zo heftig!
dat boek ben ik nu aan het lezen. nog 50 paginas dan heb ik hem uit. vind het zo onwijs mooi boek! super
het is een onwijs mooi boek. Helaas lukt het mij niet in 1 keer oom te lezen omdat ik altijd word gestoord door iets word ik niet gebeld dan is de kleine wakker dus doe het nu rustig aan. Maar ik die niet snel huilt heb al gehuild bij het boek. Vind wel appart is een boek met ja soms humor terwijl het heel erg is zal maar zeggen. weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar vind sommige stukken wel onwijs grof maar helaas wel veel waarheid in volgens mij.
Ik heb hem vorige week uitgelezen en heb inmiddels deel 2 ook uit. Erg goed boek die lekker leest maar ik vind Stijn toch wel een zak hoor...
ik begin er niet aan , ik zoek altijd herkenning in de hoofdpersoon in het boek en dat zal bij dat boek erg moeilijk zijn denk ik. Verder heb ik altijd al zoiets van : Een boek dat iedereen al gelezen heeft, hoef ik niet meer te lezen . Een enkele uitzondering daargelaten, want als m'n man een boek leest en het nog leuk vind ook, dan moet het wel heel erg leuk/goed zijn hihi.
ik ben echt geen lezer, maar ik ben helemaal weg van dit boek! heb het boek tijdens de laatste 10 blz wel 5 keer weg moeten leggen denk ik. Vond het zoooo heftig op het einde! Het vervolg op zijn boek is ook erg mooi en leuk om te lezen! Jammer dat ik het gemist heb op de radio!
Ik heb het boek al 3 x in mijn handen gehad en toch maar steeds weg gelegd. Sinds 2 maanden weet ik dat ik ook kanker heb en lees dan liever boeken waar in de ziekte goed afloopt. Zoals het meisje met de 9 pruiken. Is ook een leuk boek, ook wel herkenbaar. Maar dit boek, nee dankje, misschien als ik weer genezen ben
oh morgaine wat erg voor je. dit boek is nu dan echt niks voor je. ik wens je heel veel sterkte toe! ik vond het boek ook super. ben dezelfde dag in het vervolg 'de weduwnaar' begonnen.
@ morgaine meid heel veel sterkte! Ik heb allebei de boeken hier liggen wij hebben bij ons in het gezin namelijk bijna hetzelfde mee gemaakt! Mijn moeder was ziek en mijn pa ging vreemd! Dus kon me er erg in vinden. Maar zeker wel tranen brekend.
Ik vond het helemaal niet zo'n goed verhaal. Ik heb het gelezen omdat ik zoveel mensen erover hoorde dat het zo goed was, en nieuwsgierig geworden was. Vind het heel onrealistisch, een doodzieke vrouw blijft bij een man die vrouwen gebruikt als een homp vlees waar ie z'n behoefte in kwijt kan en waar ie het bovendien ook nog onveilig mee doet! Hoe respectloos kun je zijn?! Verder gaat het veel over geld verspillen, drugs,drank en vooral over de behandelingen van kanker. Snap niks van die vrouw, komt ze uit de jaren 50 ofzo? Zou nog liever alleen zijn dan met zo'n egoistische zak m'n laatste dagen te moeten spenderen! En dan op het laatst heel schijnheilig gaan lopen doen terwijl die al een reserve wijf achter de hand heeft. BAH!
Heb het boek ook gelezen en vond het een kutboek. Wat een kloten verhaal en een enorm respectloze man zeg! Sorry voor het taalgebruik hoor De trant van: Tsja als je vrouw kanker heeft dan moet je toch wat met je gevoelens en lusten. En dat ie dan vreemd gaat; ja t is voor hem ook erg zwaar wat dacht je hoe het voor een vrouw moet voelen die kanker heeft dat haar man/partner haar niet eens trouw kan blijven : Owww heb me werkelijk waar op zitten vreten en kan er niet bij dat mensen het boek goed vinden en realisteicht. T zal wel :-& Komt denk ik omdat mn moeder gestorven is aan kanker en mn vader wel het respect heeft gehad om trouw te blijven en we samen als gezin de pijn hebben doorstaan etc. En ik dus geen respect op kan brengen voor mensen die achter de rug om maar gaan liggen rampetampen terwijl hun partner dooziek ligt te kotsen van een chemo!
Jeetje meid wat heftig! Ik hoop dat je er snel bovenop bent en wens je erg veel sterkte/beterschap toe. Dikke knuffel!
tjah iedereen denkt er anders over! wij hebben ook zoiets mee gemaakt en het gaat je niet in de koude klleren zitten erg onrealistisch is het niet want het gebeurd! @Mili ik vond het een super goed boek ieder zijn eigen ding zullen we maar zeggen. mijn moeder is ook overleden aan kanker dus weet waar ik het over heb
Hmmm... ik heb ook al veel over het boek gehoord... Word nu toch ook wel erg nieuwsgierig moet ik zeggen. Ben echter helemaal geen lezer. Hopelijk heeft iemand binnen mijn vriendenkring het boek zodat ik hem kan lenen. Vind het jammer om het boek te gaan kopen aangezien ik eigenlijk nooit lees Dadelijk valt het boek tegen, en dat vind ik dan weer jammer van mijn centjes.
Bedankt voor de lieve reactie''s. Gister met de 2e chemo begonnen bah ben er weer zo ziek van maar nu nog 1, en dan word ik geopereerd. Mijn maag word verwijderd (heb maagkanker maar geen uitzaaiingen) Ik heb inmiddels een boekverslag van het boek gelezen , wat ik begrepen heb is die vent echt een zak zeg, had er niks meer mee te maken willen hebben. Dan maar alleen ziek zijn dan zo.
tuurlijk ieder zn eigen en realistisch in de zin van dat die dingen gebeuren ja, maar vond dit wel errug overtrokken. En ik kan er gewoon geen begrip voor opbrengen dat mensen het doen. En dat ze het dan proberen goed te praten daar kan ik niet bij maar hey dat moeten ze zelf weten.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en dat je je ere door heen weet te slaan. Enneh ik deel je mening over die zak van een vent