Deze 2 testen heb ik gister gedaan... Dit is toch hartstikke positief... Ik kan het niet geloven.. Ik wil zo graag de clearblue, waar ook opstaat hoelang.. Maar helaas is hier niks open vandaag waar ze die verkopen...
Duidelijker kan niet! Gefeliciteerd! Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? En heb je een regelmatige cyclus?
Dat was 11 november. Heb niet een hele regelmatige cyclus. Meestal tussen de maand en ander halve maand.
Die zien er mooi uit!! Is er vandaag echt niks open dan? Ivm feestdagen zijn er nu vaak winkels op Zondag open.
Die zijn overduidelijk. Gefeliciteerd. Is er niks extra open bij jullie ivm de aankomende kerst. Daardoor zijn volgens mij bijna alle winkels open. Hoop dat de AH ze anders heeft.
Jeetje prachtige testen!! Gefeliciteerd lekker genieten wat een heerlijk gevoel voor de feestdagen en het nieuwe jaar.
Dank jullie wel! Ik ben ook heel benieuwd hoever ik ben... Kan het nog steeds niet bevatten. Mijn man wel hahahaha. Die zit al heel internet rond te speuren met tips en weetjes
whahahaha lekker dat je man ook gelijk de kriebels heeft hahaha. Gefeliciteerd meid, lekker genieten nu!