Gaan ze vandaag nog toucheren of morgen pas weer? Hoop dat het nu goed doorzet en je en vlotte bevalling hebt, of een nachtje slaap en morgen frisse moed. Zet 'm op! x
Geloof dat ze morgenochtend vaginaal toucher gaan doen, tenzij de ballon er in die tussentijd uitvalt.
Succes Bonkie! Ik "mag" donderdag, zie er ook zo tegen op, vooral als ik ook zo'n ballonkatheter moet. Is je partner de hele tijd bij je?
Succes Talitha. Ik heb nu met plassen steeds last van bloedverlies. Niet een beetje met slijm, maar echt kloddertjes. VK zei dat ik dan moest bellen, zeker als het helderrood is. Verpleegster zegt o dat kan geen kwaad. Niets gecheckt ofzo.. Hmn wat moet ik nou?
Gewoon bellen en vragen om vk, die is aanwezig en zou bij een thuisbevalling ook komen kijken als jij je zorgen maakt
Spannend bonkie!! Ik ben ook ingeleid met ballonkatheter en bij mij viel hij er niet uit. Smorgens werd hij leeg gelaten en had ik toch 4cm ontsluiting Ds schijnbaar hoeft hij niet altijd uit te vallen bij 3cm. Daarna ging het allemaal heel snel en is ze na een uur pijnlijke weeen geboren Succes meid!! Ik ben benieuwd of het een boy or Girl is
Dank je dames! Ben ook erg benieuwd wat het is Melanie, je berichtje beurt mij op. Hopelijk gaat het morgen snel Mis mijn grote meisje ontzettend. Ze was net even langs geweest en kwam mijn jas en schoenen brengen. Mamma kom we moeten gaan haha. Heb nu ontzettend last van buikkrampen en diarree. *En ik voel ineens iets vallen, terwijl ik dit typ.. Mijn ballon. *
Haha ja moet echt lachen om het ballonnetje. Mijn associatie met een ballon is gewoon zo'n verjaardagsballon. Komt er een klein pruimpje uit, Jahjah. Ik ga nu slapen, morgen waarschijnlijk de dag! Welterusten lieve dames!
Hi bonkie, ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen en alles goed in gang is gezet! Sterkte ermee!
Ik heb ook echt geen idee hoe zo'n ding eruitziet, maar wat jij zegt heb ik ook . Nog goed kunnen slapen? En, is hij/zij er al?
Oh, heel veel succes als je nog bezig bent! Ik kan me je angsten en zorgen van zaterdagavond zo goed voorstellen. Komt vast allemaal goed. Heel veel liefs, dikke knuffel!