Temperaturen en eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlindertjuh1987, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Zoals jullie al zien, ik heb een vraag over het temparaturen!! :D

Ik heb mijn temp een btje bijgehouden deze maand en na de eisprong (als ik die al heb :() gaat mijn temp van 36.7/36.9 naar 37.3/37.5 en dit blijft zo tot ik ongesteld wordt (vooral de laatste dagen voor dat ik ongesteld wordt blijft hij hoog 37.5), en zodra mijn menstruatie doorbreekt daalt hij als een speer weer naar 36.7/36.9.

Maar nu dus mijn vraag, wat zegt dit nu echt over een eventuele eisprong?? Als je temp dus na ongeveer 14 dagen stijgt en tijdens je menstruatie weer daalt, kan dit betekenen dat je dan een eisprong hebt gehad of kan het ook zo zijn dat je dan alsnog geen eisprong hebt gehad?? Ik snap er helemaal niks meer van..en wordt er best onzeker door...

Bedankt voor het lezen!!

2. Pampy01

Pampy01 Lid

Jan 5, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat dus ook niet hoe kun je nou duidelijk zien wat je eisprong is.. Ik volg dit topic ook vandaag maar, wie weet word ik wat wijzer hihi succes!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ongeveer 12 tot 24 uur NA je eisprong stijgt je temperatuur met 0.2 a 0.5 graden.
    Dat je dus een stijging hebt na ongeveer 14 dagen is een teken dat je eisprong is geweest.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nou, wat Sassie zegt dus.
    Je bent van harte welkom bij het topic "algemene temperatuurkaartjes". Daar zitten allemaal leuke dames en worden alle vragen hopelijk beantwoord!

5. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Thanks meiden!! Ik ga daar gelijk even een kijken nemen. En pampy, ook jij heel veel succes!! :D

Share This Page