Aanstaande donderdag mijn allereerste echo, en nu pas begin ik echt heel erg zenuwachtig te worden. Ik lees zo veel op deze site over wat er allemaal mis kan gaan, dat het wel lijkt dat ik me helemaal daar op fixeer. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap Mola Zwangerschap Leeg vruchtzakje Vruchtje gestopt met groeien Allemaal dingen die nu opeens de dag overheersen. Bah, wordt zo ontzettend gek van mezelf. Ben zo ontzettend zenuwachtig
hoi hoi, Vervelend he om zo te zitten "stressen" Ik deed het bij mijn eerste zwangerschap ook zo erg. Je kunt beter die nare berichten even niet lezen, anders zit je jezelf alleen maar gek te maken. Probeer lekker te genieten van je zwangerschap en donderdag van de echo Als je eenmaal het hartje hebt zien kloppen voel je je vast beter. Groetjes
Hihi ken het gevoel... al heb ik een echo gehad paar dagen terug loop ik nog te stressen naar de volgende echo op 4 feb. We moeten gaan genieten want het komt vast allemaal wel goed!!
Heel herkenbaar. Bij mijn eerste helemaal geen last van gehad, maar nu. Echt bij elke echo angst, waarom ik weet het niet, maar toch. Alleen de 20 weken echo was meer gezonde spanning. Heb inmiddels 5 echo's gehad, maar toch blijft het spannend! Suc-6 donderdag!
Ik ken het gevoel, ik mag morgen ook voor de eerste echo + intake. En volgensmij is vriend lief nog zenuwachtiger dan ik
Ik heb goed geslapen, vriend lief daar en tegen heeft de hele nacht buikpijn gehad (denk van de spanning) Hoelaat mag jij voor je eerste echo? Ik pas om half 1.
Succes meiden vandaag. Ik mag om half 2, maar het is niet mijn eerste echo maar toch net zo spannend hoor.
Heel herkenbaar, heb toevallig net zelf ook een topic hierover geopend... Ik heb 1 febr. a.s. mijn 1e echo en sinds vandaag slaat ineens de paniek toe...
Ook ik ben al best wel zenuwachtig als ik aan de echo ga denken... Zal alles wel goed zijn? Het enige wat ik kan doen is afwachten en proberen me niet te druk te maken... Succes meiden!
Nou bij mij ook alles goed gelukkig. Ben precies volgens schema 9 weken en 1 dag. Ik had wel moeite met de volgorde van binnenkomst. 11:00 uur had ik de afspraak. Om 11:30 uur kon ik bij de assistent komen. (bloed prikken/wegen/vragenlijst) daarna weer naar wachtkamer. 12:10 uur mijn eerste echo. (hartje klopt, geweldig), weer naar wachtkamer. 12:25 uur kon ik bij de verloskundige komen. Over 2 weken heb ik weer een afspraak, dan kunnen we naar het hartje luisteren. Heel veel succes allemaal hoor, wat een spanning he. liefs Melanne
GEfeliciteerd!!! Idd wel een aparte gang van zaken of was dit je verteld dat alles op 1 dag zou gebeuren? Was dit in het zk of bij een verloskundige?