3/4 d echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yasmine, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Wie is er bij wereldkind geweest voor de 3/4 d echo?

Zijn ze goed? Ik ben aan het twijfelen tussen Babyview in Barendrecht en wereldkind in Rotterdam.

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik ken ze niet.
    Ik ga vanmiddag naar Babyview (In Barendrecht!) dus ik kan je wel laten weten hoe mijn ervaring daar was.
    Gr,
    Danielle

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb voor 21 mei een afspraak bij babyview. mijn zus heeft daar ook de echo laten doen en het ziet er heel mooi uit

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Nou gisteren was mijn afspraak. Babyview in Barendrecht is mij wel goed bevallen. Ze gaf goed uitleg aan het begin en tijdens de echo. De baby lag in het begin met het gezicht tegen de baarmoederwand aan dus zijn we even gaan kijken naar het ruggetje, voetjes, maag, blaas en het hartje. We hebben het hartje ook weer horen kloppen. Alles was natuurlijk opgenomen :) . Oh, en ze kon zelfs zien dat de baby al haar had. Zo gaaf :)
    We kregen redelijk wat 2D echo's mee en we hebben 3 4D Echo's geprint gekregen (de rest hebben we op CD laten branden voor 7 euro, zo'n 42 foto's). Gelukkig draaide de baby en hebben we een paar hele mooie foto's (zie mijn album). Oh, en je hebt een grote monitor voor je hangen dus je kunt alles goed zien.
    Enne, wel zorgen dat je haar goed zit! 8)

Gr,
    Danielle

5. Yasmine

Yasmine Actief lid

14 jul 2006
    252
    0
    0
    Hoi Butterfly,

Bedankt voor je reactie!

Zijn echt hele mooie echo's. Ik heb een afspraak gemaakt voor eind volgende maand.
    Ik zag dat ze dan ook een actie hebben, je krijgt een cd met alle foto's van de echo erop gratis.

:D

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Veel plezier! En ik hoor wel hoe het is geweest :)

Deel Deze Pagina