3/4 dagen overtijd, test nega???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firsttimemom, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Meiden, wie herkent dit??

Sinds mijn miskraam (mei 2012) is mijn cyclus redelijk gelijk gebleven, 28 of 29 dagen. Eisprong voelde ik voor de MK altijd wel, nu niet meer, das het enige grote verschil!

Nu zit ik vandaag al op CD32, geen bloed, borsten doen zeer (maar dat is ook als ik ongi moet worden), trekkende "pijn" in mn lies (anders nooit).

Volgende cyclus zouden we eigenlijk pas voor het eggie gaan, maar we hadden er allebei zo'n zin, dat we deze cyclus al zonder condooms hebben gedaan ;)

Vanochtend getest met een test van de apotheek... Negatief... Maar ook nog steeds geen bloed! Ik zit nu tussen hoop en vrees, vreselijk! Geen stress, wel een buikgriepje, of in ieder geval, overgeven en diaree (sorry!) de laatste 3 dagen.

Ik wacht nog 2 dagen, en dan test ik weer... Pfff... Wie heeft dit ook ooit meegemaakt? Ik wordt zo onzeker over mn eigen lijf zo!

2. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Ik herken het niet. Ik hoop het beste voor je meis. Dat trekkende gevoel in je lies klinkt hoopgevend. Heb er hier al vaker overgelezen als zijnde een soort van bandenpijn.
    Maar wil je ook niet teveel hoop geven natuurlijk.
    Keep my fingers crossed :)

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Zolang je niet zeker weet wanneer ei was, dan zal het nu wel een later ei zijn geweest dan normaal. Dat kan 'zomaar' een keer gebeuren, ookal ben je eigenlijk heel regelmatig.

Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd met kwaaltjes (bij regelmatige cyclus!) voor de 6e test eindelijk vaag positief werd. Later bij termijnecho een week terug gezet, mijn ei was dus terugkijkend een week later gesprongen dan normaal ;). Geen idee waarom, maar dan wel logisch dat testjes eerst negatief bleven.

Zenuwslopend is het wachten wel, ik werd er knettergek van, ik dacht al dat ik schijnzwanger was of zo :).

Geen bloed, houd moed! Het kan echt. Succes.

4. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap, die dus in MK afliep, heb ik pas voor het eerst getest toen ik 5 dagen over tijd was (waren niet actief bezig met zwanger worden toen)... Dus ik test gewoon morgen of overmorgen weer... Maar die onzekerheid! Blegh!

Soms zou ik wel een glazen raampje willen in mn buik, dan kan ik tenminste zien wat er gebeurt daar binnen!

En geen bloed geeft moed, oké... Maar gisteren veel hoop, vanochtend de grond onder mn voeten weggeveegd door negatieve test... En nu in de loop van de dag, bij ieder toiletbezoek zonder bloed, weer hoop... :( :(

Maar bedankt voor het meedenken/-leven!

5. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    vandaag CD33, nog niets te bekennen! Hoop dat mijn bestelde testjes vandaag binnenkomen, dan test ik morgenvroeg nog maar eens...:(

6. sandra24

sandra24 Niet meer actief

vervelend he.. ik ben nu 9 dagen over tijd en ook allemaal negatieve testen. inderdaad zolang er geen bloed is houden we hoop .. frustrerend is het wel ;)

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik zit nu op cd 41. Heb voor mijn eerste zwangerschap wel een onregelmatige cyclus gehad. Gebruikte daarvoor de pil. Na mijn zwangerschap een mirena spiraal gehad en deze 16 aug eruit en 18 aug menstruatie gehad. Laatste negatieve test was afgelopen maandag. Nu dus opnieuw afwachten..., maar nog geen tekenen van een aankomende menstruatie.

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Allemaal veel succes trouwens! Hopelijk testen jullie snel positief

9. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik zou vanochtend testen... Maar het was niet meer nodig, want bij afvegen zag ik het eerste veegje bloed... :(

Inmiddels zet het goed door, dus ik ga door na de volgende ronde, alleen jammer dat ik na 5 nette cyclussen weer zo'n rare lange cyclus heb gehad...:(

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Balen meid! Hier nog steeds niks. Wel af en toe een branderig gevoel in mijn borsten en ar andere kwaaltjes. We wachten maar weer af....

11. Liesje1985

26 sep 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zit hier met hetzelfde probleem. Vandaag ben ik reeds 8 dagen overtijd en heb vanmorgen 2 testjes gedaan. Allebei negatief... De vorige maanden was ik heel regelmatig (26-27-28) en nu dit... Ik was enorm ontgoocheld :( iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

12. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb vorige maand hetzelfde gehad. In een rustmaand tussen de IUI's (ivm vakantie) ben ik 14 dagen overtijd geweest, terwijl ik nog nooit langer dan 2 dagen overtijd ben geweest.
    De kliniek kan er nog steeds geen duidelijke reden voor geven, ze denken dat mijn eisprong 2 weken te laat is geweest of dat ik er eentje heb overgeslagen.
    Ik snap jullie frustratie, ik heb zelfs (bij gebrek aan bereikbaarheid van de kliniek) de dokter gebeld en een bloedtest geëist. Helaas allemaal negatief. Het klinkt heel raar, maar ik was 'blij' dat ik uiteindelijk toch ongesteld werd. Dat betekende dat mijn lichaam tenminste nog 'werkt'.

Ook deze maand ben ik weer overtijd, terwijl ik precies weet wanneer mijn eisprong was (op de dag van de IUI). Woensdag (aangegeven testdag vanuit kliniek), maar negatief. Ik ben nu 5 dagen overtijd, dus morgen toch maar weer een testje wagen.

Op de symptomen doe ik inmiddels niets meer uit, die geven me toch elke keer valse hoop.

Liefs!

Deel Deze Pagina