Bij zeeman hebben ze ze idd in allerlei kleurtjes. En bij de hema, cranenbroek, wibra, c&a, vögele. Succes!
Waarom niet doen? Ik ga volgende week op vakantie en heb te dikke boven benen ciir korte broekjes en amper lange jurken omdat ik nu altijd lange legging aan heb. En dus 3 kwart nodig heb voor deze jurkjes op vakantie met leuke schoenen eronder! Dames thanks voor jullie suggesties ik ga morgen op zoek
Ik vind persoonlijk 3/4 leggings ook afschuwelijk. Maarja dat is TS haar vraag niet. Zoveel mensen zoveel verschillende smaken. Misschien vindt TS mijn leren jack en leren leggings en kleren met studs wel vreselijk. Zo heeft ieder zijn of haar stijl TS, ik kwam ze laatst tegen bij hema, geloof 4 a 5 euro! Heb zelf de lange van de Hema en die zitten altijd heerlijk
Succes! Ik zag net iemand schrijven 'niet doen'.. Dat was ook mijn eerste gedachte Zelf vind ik 3/4 leggings ook afschuwelijk..zeker wanneer iemand juist wat stevigere benen heeft.. Door zo'n legging lijk je korter en dus nog meer gezet dan je werkelijk bent Ik denk dat een mooie rok of broek tot de knie leuker staat.. Ik zie vaak vollere vrouwen met 3/4 legging..ik snap dat niet zo, zonde voor je figuur!
Ik kies voor een 3 kwart omdat mijn benen met de jurkjes die ik heb juist dunner lijken. Maar iedereen heeft zijn mening en daar is niets mis mee maar ik denk wel zolang je mij er niet in gezien hebt je niet kunt oordelen
Ik weet niet of jullie een leuke markt hebben, maar als er hier markt is staan er vaak kledingkraampjes met allerlei soorten en kleurtjes.
The Sting had ze eerder ook altijd.. Die zit ook in Hengelo, dus samen met alle andere suggesties zul je vast slagen..
Ja the Sting moet ik zaterdag sowieso heen dus komt goed dames ik heb genoeg suggesties nu enorm bedankt!