koorts na vallen... (toevallig?!)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelly, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hello ladies

ben ik weer...

Woord vooraf: Mijn jongste Yoran is gedurende de laatste 3 - 4 maanden al meer ziek geweest dan iets anders. Heeft sinds mei tot nu 2 antibioticakuren achter de kiezen van 12 dagen.
    Nu zijn we naar osteopaat aan het gaan en het leek beter te gaan. Ze raade aan om te starten met Probiactol om de weerstand van Yoran wat aan te wakkeren. Ondertussen is de laatste antibioticakuur 14 dagen geleden. Maagje terug op orde, niet meer hoesten of reutelen kortom .. TOPPIE! :)

Gisteravond ging ik wandelen met de 2 kids. Tot de grootste van 2.5 me vertelde dat hij moe werd van het stappen (domme mama, neem dan de dubbele buggy mee!) Ik besloot dat het al laat was en om het allemaal wat sneller te laten gaan zetten ik de grootste op de buggy. Die natuurlijk al snel omkantelde door het gewicht. Yoran zat vast in de buggy en door het schrikken begon hij meteen te huilen. Hij was echter snel gekalmeerd en er was verder ook niets aan te zien... Keek normaal, draaide niet weg, niet dwaas kijken, niet overgeven, niets aan de hand!
    Maar toen ik s avonds de kinderen op bed had gelegd begon yoran echter onrustig te slapen. Vaak tussendoor huilen... Dus toen ik na de 2de keer aan zijn voorhoofd voelde, gloeide deze helemaal! Koorts genomen en ja hoor... 39.7°!!!
    Vanmorgen was het nog steeds 39.1° en ook daarnet weer. Zou het nu toeval zijn dat hij koorts maakt, of zou het toch metde val te maken hebben? Heb Yoran echt al aan het viseren geweest en ik merk er niks aan! Alleen dan die verhoging... Zou het van tandjes kunnen zijn dan? Of toch niet wéér ziek?! :(:(

2. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

10 jul 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is goed schrikken zeg.

Ik zou voor alle zekerheid de dokter even bellen, ik weet dat koorts bij kleintjes 's avonds wel kan maar 's morgens nog zo hoog is vaak wel een teken dat hij ziek is. Ik kan je niet zeggen of het door de val komt (vind het een beetje link om zoiets te zeggen want ik ben zeker geen arts) maar als je je verhaal aan de ha uitlegt, kan hij je wel helpen.

3. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    ben gistren toch nog naar dokter geweest en was gelukkig niet van de val, maar een oorontsteking... ook erg natuurlijk, maar toch beetje opgelucht dat er niets aan zijn hoofdje was. Had trouwens nog eens nagekeken en het was haast onmogelijk dat hij met zijn hoofd de grond geraakt zou hebben... Gelukkig!

4. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

10 jul 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi Jelly,

Inderdaad, niet leuk maar toch goed nieuws. Ben blij dat je toch naar je instinct geluisterd hebt. Zit vaak goed hoor.

Deel Deze Pagina