Ik weet niet zo goed hoe ik mijn verhaal moet beginnen...tis nogal verwarrend allemaal namelijk. Waarschijnlijk heb ik 2 week geleden een miskraam gehad, ik wist niet eens dat ik zwanger was. Wij zijn ook niet aan het proberen om zwanger te rane. Omdat ik nog nooit eerder een miskraam heb gehad, weet ik het ook niet helemaal zeker. Maar ik ben "ongesteld" geworden, midden in mijn strip van de pil. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik daarvoor een maand geen pil heb geslikt. Ik heb last van mijn schildklier en daardoor zoekende naar de juiste hoeveelheid hormonen ed. Ik heb ontzettend last van krampen gehad, opgezette buik en veel pijn. Had eerst dagen last van bruin verlies, wat ik nog kon opvangen met een inlegkruisje. Dit heeft iets van 3-4 dagen geduurd. Daarna verloor ik allemaal slijmproppen en soort van stolsels en daarna helder rood bloed. Dit heeft ook iets van 4 dagen geduurd. Nu is alles weer helder sinds 3 dagen, maar ik heb nog steeds echt last van buikpijn. Niet heel heftig meer, maar het zeurt wat op de achtergrond. Daarbij ben ik ook heel neerslachtig ed. en weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet denken... Het klinkt ook allemaal zo naief, alsof ik het allemaal niet weet terwijl ik mama ben van 2.... Maar wat ik me afvraag is of je ook naar de ha moet om het te laten checken. En hoe lang duurt het voordat mijn lichaam weer "normaal" doet....stomme vragen....sorry alvast
Hoi mama van Juul ... Het lichamelijk herstel is best wel snel. Ik heb tijdens de miskraam precies gevoel/gezien wanneer ik het kindje verloor.. hierna was het 'normaal' bloedverlies alleen wat heftiger en langer dan normaal..... Lastig jou situatie want je kunt nu niet inschatten of je wel of niet zwanger geweest bent .. .alleen jij kunt dat van binnengevoeld hebben... misschien kun je eens navraag doen bij een huisarts of verloskundige ... mogelijk kunnen zij jou verhaal beter beantwoorden ... Ikzelf heb meer last gehad van het psychische gedeelte ... dat vraagt meer dan je denkt ... en kan me jou onzekerheid zeker voorstellen ...
Graag gedaan hoor ... ik heb na de miskraam ook alles laten controleren bijvoorbeeld of alles 'schoon' was .. dit gaf me een prettig gevoel ... dat zou je ook kunnen doen ... kan ook een beetje helpen .. Heb je nog toevallig adviezen voor mij? zie mijn verhaal(verwerken en keuze zie forum) .. pff zo zeker ben ik ook niet hoor .....