Hallo, Ons zoontje van bijna 5 maanden heeft al een redelijke onrustige periode achter de rug. Verborgen reflux, KMA, verschillende keren flink verkouden geweest, de waterpokken al gehad, hierdoor opgenomen in het ziekenhuis omdat hij bijna niet meer dronk. In al die tijd heeft hij het snachts echt super goed gedaan. Laatste fles om 23:00, en dan sliep hij vaak door tot n uur of 6 's ochtends. Nu is hij de laatste tijd ontzettend aan het rommelen snachts. Tussen 2 en 4 wordt hij ergens wakker en wil dan niet meer gaan slapen. We verschonen hem, geven hem nog een flesje dus daar kan het allemaal niet aan liggen. Maar hij is dan gewoon een aantal uren wakker.(begint rolijk maar resulteert al vlug in huilen) Rond een uur of 5 valt hij weer in slaap, maar dan is onze nacht al bijna om. Heb je enig idee wat we nog zouden kunnen proberen? Want we zitten er op het moment aardig doorheen... Of is hij gewoon een beetje van de wap door de ziekenhuisopname en kan hij zijn ritme niet meer vinden ofzo? Alvast bedankt. Groetjes Hanneke
Hoi hoi, Wat een nare periode hebben jullie achter de rug zeg! Hopelijk gaat het nu weer beter. Ik denk dat het door de ziekenhuisperiode komt. Daar is veel minder dan thuis een dag en nachtritme, Waarschijnlijk werd hij ook in de nacht gecontroleerd, en was het er druk. Ook de binding met jullie kan verstoord zijn. Slaapt hij overdag wel goed? Ik denk dat het tijd nodig heeft, en ik denk dat structuur ook belangrijk is. Maar ook liefde, warmte... Is moeilijk te combineren, begrijp ik heel goed. Maar het komt echt weer goed. Je zou ook eens in het ziekenhuis of het CB kunnen vragen of hun je kunnen helpen. Groetjes Adrienne
Hoi Adrienne, Het lijkt de laatste nachten wat beter te gaan. Maar voor zijn ziekenhuisopname sliep hij door van zijn laatste fles (23:00) tot een uur of 6. Nu wordt hij nog steeds wakker snachts, is met zijn fiep niet in slaap te krijgen. Dus we maken een flesje en daarna gaat hij dan toch weer slapen.(dus gelukkig geen uren meer wakker...) Zou alleen zo fijn zijn voor hem als hij gewoon de nacht lekker door kon slapen zoals hij eerst deed.... Maar dit zal dan vast wel weer komen? Overdag slaapt hij over het algemeen best goed ja. Groetjes Hanneke
Hoi hoi, Er zit verbetering in, dus denk ik dat het wel goed komt ja, het heeft alleen even tijd nodig. Alles bij elkaar zal hij zich niet altijd even happy voelen denk ik. Groetjes Adrienne