Weet iemand waarom het zo duur is eigenlijk? Ze kunnen toch gewoon switchen van 2 naar 3D? Weet iemand nog een goede goedkopere omgeving Arnhem?
Ik twijfelde ook eerst tussen Nuth en Oirsbeek. Ik weet niet meer waarom ik Oirsbeek koos, maar blijkbaar goede keuze aangezien je zegt dat de 3/4D daar net iets beter is. Veel plezier en succes bij de 20 weken echo!
Omdat de apparatuur gewoon erg duur is! Andere software en echokop en machine die ze erbij moeten kopen.
In Eksel, Wonder in zicht zijn we geweest.. Heel lieve vrouw en mooie beelden! En de prijs en wat je er voor kreeg vond ik bij haar het voordeligst! En je hebt ook nog Echobaby in Lommel (Geslachtsbepaling laten doen, ze was er heel goed in maar ik vond ze een beetje kortaf overkomen) en Babyview in Balen heb je ook nog! Veel keuze dus
Ik vind het echt veel te duur en ook niet mooi Ben daar geloof ik een uitzondering in, haha. Daarbij weten we al dat we een meisje krijgen, hoe ze gaat heten. Ik wil nog wel iets een verrassing laten en haar pas zien als ze net uit me is
Misschien dezelfde machine, maar andere soft ware en speciale echokop. Toevallig gevraagd en ook daar zit weer verschil in, maar kom je al snel op een bedrag van 5 cijfers!! Hype, weet niet, maar het is gewoon ff anders naar je kindje kijken. Ieder zijn ding he