3/4D echo, aanrader?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Unexplainable, Feb 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Weet iemand waarom het zo duur is eigenlijk? Ze kunnen toch gewoon switchen van 2 naar 3D? Weet iemand nog een goede goedkopere omgeving Arnhem?

2. Arinna

Arinna Actief lid

Sep 22, 2014
    151
    0
    0
    Ik twijfelde ook eerst tussen Nuth en Oirsbeek. Ik weet niet meer waarom ik Oirsbeek koos, maar blijkbaar goede keuze aangezien je zegt dat de 3/4D daar net iets beter is.

Veel plezier en succes bij de 20 weken echo!

3. didi2

didi2 Actief lid

Mar 31, 2010
    185
    0
    16
    Omdat de apparatuur gewoon erg duur is! Andere software en echokop en machine die ze erbij moeten kopen.

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    In Eksel, Wonder in zicht zijn we geweest.. Heel lieve vrouw en mooie beelden! En de prijs en wat je er voor kreeg vond ik bij haar het voordeligst!
    En je hebt ook nog Echobaby in Lommel (Geslachtsbepaling laten doen, ze was er heel goed in maar ik vond ze een beetje kortaf overkomen) en Babyview in Balen heb je ook nog!

Veel keuze dus :p

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Ik had er meer van verwacht, maar vond het uiteindelijk de moeite waard..

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vind het echt veel te duur en ook niet mooi :) Ben daar geloof ik een uitzondering in, haha. Daarbij weten we al dat we een meisje krijgen, hoe ze gaat heten. Ik wil nog wel iets een verrassing laten en haar pas zien als ze net uit me is :D

7. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Het is dezelfde machine hoor, ze kunnen gewoon switchen van 2 naar 3 D. Ik vind het een grote hype.

8. didi2

didi2 Actief lid

Mar 31, 2010
    185
    0
    16
    Misschien dezelfde machine, maar andere soft ware en speciale echokop. Toevallig gevraagd en ook daar zit weer verschil in, maar kom je al snel op een bedrag van 5 cijfers!! Hype, weet niet, maar het is gewoon ff anders naar je kindje kijken. Ieder zijn ding he

Share This Page