Wij hebben gister de 2e echo gehad, met 9 weken en 6 dagen Bij de vorige echo lag het kleintje druk te zwaaien met armpjes en beentjes, nu lag het lekker te slapen. Het hartje klopt prachtig volgens de VK en hij/zij is goed gegroeid, dat is altijd fijn om te horen! Ze zei dat als ik even ging hoesten, hij vast wel wakker zou worden, en ja hoor! Daar gingen de armpjes en beentjes weer Oh wat was dat weer prachtig om te zien. De praktijk waar ik loop maakt sinds kort geen filmpjes meer van de echo, dus ik vroeg of wij misschien zelf een opname mochten maken met mijn mobiele telefoon. Eigenlijk mocht dat niet, maar ze wilde voor 1 keer wel een uitzondering maken. Maar ik moest wel beloven dat ik het filmpje alleen voor prive-gebruik zou gebruiken. Ik was zo blij! Nu kan ik telkens naar ons kleintje kijken 8)
Wat fijn dat alles goed is! hoever was je met je eerste echo eigenlijk? Omdat je (nu al) je 2e hebt gehad
Bij de eerste echo was ik 8 weken en 3 dagen. Ik dacht eigenlijk dat we gister de nekplooimeting zouden krijgen, maar die krijgen we op 27 maart. Ik weet eigenlijk niet of het normaal is dat ik zo snel nog een echo kreeg, maar ik vond het niet erg
Nee, de nekplooi is altijd rond de 12 weken Lekker genieten van de vele echo's hoor hahaha, doe ik ook! Wel heel bijzonder trouwens, dat jullie kleine op de 8 weken echo al zo enorm aan het zwaaien was met armen en benen. Dit begint in de meeste gevallen pas vanaf een week of 9 en dan nog is het minimaal. Hebben jullie waarschijnlijk een snelle hahaha
Ja ik had dat ook absoluut niet verwacht! Ik hoopte het hartje te zien kloppen (ik was bang dat het misschien niet goed was) dus dat de kleine ook nog eens zo ontzettend aan het spartelen was, was een heel mooi cadeau Dat beloofd nog wat strakjes