Hoi! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een 3/4d echo voor over 3 weken ik ben dan dus 30 weken zwanger. Ik dacht dat dat juist goed was omdat baby's dan wat meer vet hebben enz. Nu zeiden ze dat het het beste is tussen 20-26 weken omdat de kans anders bestaat dat ze het niet goed meer in beeld krijgen. Zijn er hier ook meiden die het pas met 30 weken hebben gedaan en wel een mooie echo hadden? Groetjes snoopy
Ik heb wel mooie echo's gezien hoor met 30 weken! Het schijnt dat ze dan alleen meer schaduw van de ribben hebben en dat dat iets minder mooi uitpakt.
Ik heb een afspraak staan voor als ik 29 week ben er is mij toen niks verteld over dat dit niet mooi zou zijn. Je kindje komt zowiezo al niet meer compleet in beeld, daar is het al een tijdje veel te groot voor. Ik zie echt niet in waarom het niet mooi zal zijn vind juist als je het te vroeg laat doen dat het er een beetje raar uit ziet omdat het kindje dan nog amper een vet laagje heeft.
ik had mijn vorige zwangerschap ook een 3d/4d afspraak met 30 weken... Helaas geen mooie beelden ... het kindje lag al te diep! Ze is toen over gegaan op 2d want dat was mooier! 3d/4d was echt heel moeilijk daardoor... Kreeg nu het advies om rond de 28ste week te komen voor 3d/4d echo! Denk wel dat het erg verschillend is!
kijk anders even op http://www.babyview.nl daar staan allemaal foto's en filmpjes in de verschillende weken, dan kan je het vergelijken. ook staat bij veel gestelde vragen een lijstje wat je in welke week zou kunnen zien en wanneer het moeilijker te zien wordt!
haha ach we zien het wel, eerder gaat niet hebben geen dagen meer waarop we kunnen. Komt vast goed al is het alleen maar het gezichtje
Het kan gewoon heel mooi zijn hoor! Ligt er maar net aan hoe de kleine ligt.... Wij zagen alleen maar 2 armpjes... Gezichtje zelf was niet eens te zien en dan valt het tegen! Maar het kan heel mooi zijn! Ligt er dus aan of de kleine al laag ligt ...
Ik heb net gebeld voor een afspraak en ze hebben me inderdaad geadviseerd om rond me 25e week te komen... Liefs Jeanney
Ik ben vorige keer met 26 weken geweest en had toen hele mooie foto's. Deze keer kunnen wij ook pas met ruim 29 weken, dus ik hoop er maar het beste van. Op internet heb ik toch wel hele mooie foto's van rond 30 weken gezien, dus het kan best goed gaan. Voordeel is dat je kindje al wat meer spek heeft, en er dus wat menselijker uit ziet. Mijn oudste was nog heel mager met 26 weken en dat zag er soms een beetje griezelig uit vanuit bepaalde hoeken.
Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het ze heel veel druk uit moeten oefenen enzo om het kindje goed in beeld te krijgen, het kindje is nu al zo groot weet niet of dat kwaad kan. Ben gewoon erg onzeker haha Dus graag meer ervaringen!
Ik heb toen de 3d/4d echo gedaan met 28 weken. De echoscopiste in het zh waar ik was voor de 20 weken zei dat met 28 weken het mooiste is hiervoor. Ik denk dat het inderdaad heel verschillend kan zijn.
@lola1982, wauw dat is een mooi plaatje zeg! Moesten ze niet heel hard duwen enzo op je buik en is je kindje niet gedraaid ineens na de echo. Kind kan natuurlijk nog zeker tot 34 wkn draaien maar stel dat het al goed ligt gaat het misschien door de echo nog draaien?
Nee ze hoefde helemaal niet hard te duwen eigenlijk! Die kleine is ook niet anders gaan liggen! De vrouw van de pretecho vind het het mooist na de 30 weken. Tot 35 weken vind zij het nog goed te doen! Ik heb nog pretecho's gehad met 24 en 28 weken, maar deze waren echt het mooist!