De laatste melkkiezen, wanneer?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by fidel2010, Sep 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Thja statischtisch gezien komen ze tussen de 24 en 30 maanden dus ik denk dat t hier dan goed staat. Maar wanneer zijn de laatste kiezen hier doorgekomen, heeft vroege tandjes ook invloed op de laatste kiezen?

Dus de vraag is wanneer kwamen die laatste rotdingen door en was je kindje snel langzaam of gemiddeld met tandjes krijgen.

Ik vraag het me af, omdat ze sinds het wweekend onrustig is, en ik me afvraag of het met haar eetprobleem te maken heeft of dat ze haar snelle tempo van haar tandjes krijgen doorzet, jet lijkt me zo vroeg met 17 maanden....

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    #2 AnkeM, Sep 16, 2013
    Last edited: Sep 16, 2013
    Hier zijn ze nu aan het doorkomen, dochter is 26 maanden. De rest van de tanden/kiezen was niet erg indrukwekkend. Nu al een paar dagen erg hangerig en van die rode wangen. We mogen niet kijken maar ik denk dat er eentje door is en de volgende aan het doorkomen is.
    Eerste tandjes met 9 maanden.

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Hier is de oudste begonnen met tanden krijgen met 3 maanden. Toen hij 14 maanden was denderden de laatste kiezen er door en was zijn gebit compleet. Met 4 jaar begon hij te wisselen, was ook snel al zijn tanden kwijt :D, maar het duurde heel lang voordat ze er door kwamen (we zitten nu nog op 2 tanden te wachten)

Onze dochter begon rond de 6 maanden met de eerste tanden en vlak voor haar 2de verjaardag had ze er alles door.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Eerste tandjes met 10 maanden, twee van de laatste melkkiezen met 27 maanden. In afwachting van de laatste twee :).

5. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Eerste tandjes met 10 maanden. De laatste 4 zitten we al 2 maanden ofzo op te wachten. Eentje is er op zijn tweede verjaardag doorgekomen. Ik hoop de rest ook snel. Tanden poetsen is een drama. Continue verhoging. En hij heeft er veel pijn aan. Potje Dentinox nooit hoeven gebruiken en nu vliegt het er door heen.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Eerste tandjes met 5 maanden en rond 19 maanden de laatste 4 kiezen doorgekomen... Daar had ze dan, tov de andere kiezen en tanden, geen/ weinig last van!
    Maar zitten de hoektanden er niet ook nog tussen? Dat zijn ook krengen bij het doorkomen...

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Met 4 maanden had F de eerste tandjes. Nu is het wachten op de laatste kiezen, hij heeft al een poos bulten achterin, maar nog geen kies.

Mijn oudste kreeg met 5 maanden tandjes. En met 23 maanden had hij alles.

8. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Mn oudste kreeg met 10 maanden zn eerste tandje en voor zn tweede verjaardag had hij alles.
    Mn jongste kreeg haar eerste tand met 6 maanden, en we wachten nog op de laatste 4 kiezen.
    Ze heeft er weinig last van gehad tot nu toe, behalve de vieze luiers ( luieruitslag!!).
    Mn neefje die, over 3 weken 3 wordt, wacht ook nog op de laatste 4 kiezen!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Nee hoektanden heeft ze ookal;) daarna kwam de rust met gebroken nachten en sinds dit weekend is het weer ellende

Share This Page