Mij dochter krijgt binnenkort een groot bed. Omdat ze een kleine kamer heeft zoeken we een praktisch bed. Ik dacht zelf aan een kajuitbed, maar mijn man wil direct een halfhoogslaper. Ik vind haar nog zo klein met die trap enzo. Heeft iemand ervaring met een van de twee bedden? Groet, Wendy.
wij hebben een halfhoogslaper en Jeremy ligt er al in sinds hij 2 1/2 is. Het ligt een beetje aan je kind of het kan. Hij is goed in klimmen dus kan er makkelijk in en uit.
Bij de ikea hebben ze een bed dat omkeerbaar is. IKEA | Kinderen | Kinderbedden | KURA | Keerbaar bed Kan je nu nog laag slapen en als ze wat ouder is draai je hem om en heb je een hoogslaper. Wij hebben hem ook (ik hem "gepimpt" tot stoer hemelbed) als mn zoontje straks wat ouder is draaien we hem om.
wij hebben een halfhooglsaper van flexa met een schuine ladder, ons zoontje ligt erin toen was hij net 2 jaar! en ging al meteen goed! zijn handige bedden want als het nou niet goed gaat met hoog slapen of ze zijn wat ouder dan kan je hem verlagen dmv de poten verwijderen en dan is het een laag bed (nog steeds wel op pootjes hoor) maar zoals elk ander bed!
hoi, wij hebben hier voor de oudste ook het omkeerbare bed van ikea. toevallig hebben we hem vorig weekend omgekeerd en slaapt onze 3 jarige boef er heerlijk in. we hebben ook de tent erop, en hij kan er echt niet uitrollen, verder kan hij zelf eruit en erin klimmen dus dat gaat prima. meneer slaapt er heerlijk in, alleen is hij snachts niet zindelijk, zie daar wel tegenop want dat wordt lastig verschonen, maar ach dat hebben we er graag voorover. onze boef is trouwens in september 3 geworden. joyce
Hier hebben we het bed van lifetime, de boomhut. Omdat het een bed is wat je uit kan bouwen kan je het bed eerst laag neerzetten en later omhoog, in twee fases. Maar weet nog niet wanneer we dat doen. Moeilijke keuze, goed naar je eigen kind kijken.
Hier sinds december een halfhoogslaper van flexa (met rechte trap) voor zoonlief (wordt in maart 3 jaar). Gaat vanaf dag 1 goed. Hebben t een beetje getest in de winkel toen we aan t rondkijken waren, en toen klom hij er zo in!
Wij hebben ook het omkeerbaarbed van Ikea. Eerst gewoon laag gehad en daarna wilde hij hem zelf omhoog hebben. Alleen de tent moest er af, die vond hij niet leuk.
Wij hebben ook dat bed van de ikea, zelf geverft enzo. Hij staat nu nog laag, aangezien Quinn in de nacht nog wel eens wakker wil worden enzo. Ik denk dat we hem over een jaar omdraaien ofzo
ons zoontje slaapt vanaf 4,5 jaar in een hele hoge hoogslaper. zit een bureau onder en ik kan er helemaal onder staan. ligt echt aan het kind of het in een (half)hoogslaper kan gaan slapen.
Ik kom even meelezen. Mijn dochtertje krijgt eind deze maand haar halfhoogslaper met een schuine trap. Ze word half maart 2 jaar Een beetje eng vind ik het wel. Maar ze kan er makkelijk zelf in en uit klimmen. Dat is wel fijn gevoel. Ben alleen bang dat ze er overheen rolt