Ervaringen Kidizoom Camera V-Tech?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jucade, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik wil hem 'vragen' van alle opa's en oma's, tante's en ooms etc.. Denk dat Justin m geweldig gaat vinden, hij wil ook altijd kijken als er een foto gemaakt wordt van t een of ander. Maar wil weten.. hoe is ie? en is ie leuk voor een 4 jarige?? Misschien heeft iemand m nog te koop? ;)

bol.com | VTech Kidizoom Pro Digitale Camera , VTech | Speelgoed

2. mijn vriendin heeft hem gekocht voor haar zoon
    en hij vond hem geweldig!
    Je kunt de foto's ook bewerken.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh hij lijkt mij ook erg leuk! Nathan maakt nu allemaal foto's met onze goedkopere camera.
    Zo grappig wat je soms tegenkomt ( zijn knuffels op de grond met een pietenmuts op ofzo )
    Leuk verjaardagcadeau idee! Al duurt het nog wel even.

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    het toestel op zich is echt super!
    onze dochter heeft hem nu al een aantal jaar en hij wordt nog steeds vaak gebruikt.
    makkelijk te gebruiken en veel opties (foto's, filmen, bewerken, spelletjes, liedjes erop zetten.
    maar de kwaliteit van de foto's is wel echt heel slecht.
    maar voor de kinderen maakt dat vaak niet uit.

5. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Is leuk! Kinderen vinden het super om overal foto's van te maken en al helemaal als het met hun eigen camera is en het ding is gewoon goed

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb mijn zoon een oude camera van mij gegeven, en echt wat je er op tegen komt is geweldig! Houdt die het weer achterstevoren en zie je een paar neusgaten op de foto e.d. mijn zoon vind een fotocamera geweldig maar vind hem nu nog te jong voor zo'n V-tech kiddy zoom, maar voor een jaar of 4 zou het wel kunnen.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    Ons dochtertje heeft hem. Er zitten allerlei mogelijkheden op, ook om gezichten te vervormen enzo. Zelf hebben we er op een familiefeestje mee in een deuk gelegen, je kunt namelijk bijv. grote neuzen maken, bolle wangen, ei-hoofden etc. of allemaal gekke randjes er om heen of hoedjes er op zetten. En dan zitten er nog spelletjes op. De kwaliteit is niet zo goed van de foto's, maar ze heeft er veel lol mee.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan heeft 'm ook sinds kort en hier is 't echt een succes.
    Hij speelt er sowieso elke dag wel even mee.

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne heeft m van Sinterklaas gekregen... ze vindt het super en kan er nu al zelf mee overweg. Ook het mp3 gedeelte valt goed in de smaak... lekker dansen met de koptelefoon op! :)

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier vinden ze 'm geweldig!!! En handig dat ze er mee zijn!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, Ruben vindt hem ook erg leuk!
    Hij heeft hem voor zijn 3e verjaardag gekregen. Dat tasje heeft hij er ook bij, helemaal echt!

Nou heeft hij hem niet heel vaak in gebruik hoor. Hij bedenkt zich soms ineens: ik ga foto's maken :D
    Ook die liedjes inderdaad! Er staat er nu maar 1 op *begin de dag met een dansje* maar hij vindt hem geweldig!

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #12 kaboutertje, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    Je hebt nu de kidizoom pro en dat is betere kwaliteit.
    TS daar zou ik voor gaan. We hebben beiden gehad en de pro is gewoon veel beter. ( het is geloof ik 2 MB per foto tov onze 4MB)
    Maar zeker wel afdrukwaardig. En dat is de gewone kidizoom niet. ( vonden wij:D)

13. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Koen heeft hem ook en hij maakt echt overal foto's van :D
    Vooral van zijn zus en de konijn. Hij zegt dan net als wij..."lachen Anne" of "lachen konijn" :)

Hij begint nu de spelletjes te ontdekken.

Dus hier ook een groot succes!

Deel Deze Pagina