vroege miskraam of toch nog (hoop ik) zwanger

Discussion in 'Miskraam' started by Shafra, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

24 december gaven 2 testen positief aan! 2v5 van kruidvat, en clearblue digitaal 1-2w zwanger....wat een heerlijk gevoel was dat!!

Helaas op zaterdag ochtend 30 december heb ik bloed verloren, de hele dag. Maar zonder pijntjes en dikke stolsels waar ik iedereen over hoor. Ik heb de vk gebeld, en het kan inderdaad een miskraam zijn. Alleen deze zaterdag heb ik bloed verloren, zondag enkele druppels en dat was het. Verder geen gevoelige borsten meer, en geen symptomen...dus mijn 1e afspraak bij de vk afgebeld en we gaan er weer voor....

Maar nu: sinds afgelopen vrijdag 5 januari krijg ik weer enkele symptomen terug! Mijn tepels worden groter en donkerder, bij het zitten voelt mijn baarmoeder erg "strak" het liefste wil ik geen broek aan hebben zeg maar, elke dag weer iets hoofdpijn, elke avond heb ik weer traanogen uit het niets, en wordt zelfs weer iets misselijker en vanmorgen begin ik mijn borsten weer iets te voelen!!

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, zal ik toch een zwangerschapstest er tegen aan doen om zeker te zijn of ik niet meer zwanger ben, want daar ga ik al een tijdje van uit! Maar ik weet dat hcg een tijdje in het bloed blijft zitten, dus geen idee als ik een test doe en deze is positief wat ik dan weer moet doen...

Iemand hier ervaring mee?? :)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    He wat naar voor je zeg!
    Heb je een echo gehad om te zien of je echt "schoon" bent?
    Want een bloeding hoeft namelijk niet altijd het einde van een zwangerschap te betekenen.
    Ik zou inderdaad een nieuwe test doen en contact opnemen met je vk..beetje gek dat ze het hierbij heeft gelaten.
    Succes!

3. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was toen ik belde net geen 5 weken zwanger, dus ze gingen er van uit dat het een vroege miskraam zou zijn.

Afgelopen week komt er toch een gevoel terug dat ik toch zwanger zou kunnen zijn! Nadat ik bloed was verloren voelde ik me echt "leeg" geen idee waarom ik dat had. Maar sinds afgelopen vrijdag komt er toch een gevoel er van terug! En ik hoop natuurlijk dat het klopt, maar ga er nog steeds van uit dat ik een vroege miskraam heb gehad.

Ik zal straks is een test doen! Ik heb de 24e 1 van kruidvat gedaan en clearblue. Donderdag de 27e had ik nog 1 van kruidvat gedaan en gaf exact hetzelfde kleur streepje aan (redelijk licht) als die van de 24e...dus ik hoop dat het streepje vele malen donkerder zal zijn vanmiddag, en dan evt de vk bellen. Want ze kunnen pas echo maken na 6 weken geloof ik.

Maar ik vindt het ook heel eng om te testen! Dus ben benieuwd wat er straks komt te staan...

Jij gefeliciteerd alvast! Je bent al aardig eindje verder ;) Gaat t goed met de laatste loodjes?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oké,ik ben benieuwd!
    Hoop voor je op een knaller!:D

Opzich gaat het goed maar heb er toch wel genoeg van nu.
    We zijn nieuwschierig naar ons meisje en ik zit haast letterlijk te wachten op weeen.
    Volgens mijn vk ben ik een "gek ding" haha

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goh wat een onzekerheid! Maar heb ik nu goed gelezen dat je maar 1 dag hebt gebloed? en niet langer? Want dat kan je dan niet echt als een menstruatie/vroege miskraam rekenen dan toch? Ik dacht dat je dan wel iets langer zou bloeden als een gewone menstruatie iig. (tenzij je menstruatie altijd maar 1 dag is).
    Jouw symptomen klinken ook wel hoopvol. Ik zou een gewone test halen en ook een cb digital met indicator. Want als je een streepje hebt is het misschien toch goed om te zien of de cb nu 2-3 aangeeft.
    Ik ga duimen!

6. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Leonizzie,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ik heb ook het idee gehad dat 1 dag wel heel snel zou zijn, maar goed ik ben geen expert op dit gebied ;) haha...

Geen idee wat ik moet verwachten, ik hoop natuurlijk als ik straks test dat het een knaller van een test moet zijn!! Ik heb alleen met mijn vriend afgesproken dat ik 3 weken niet mocht testen, hihi. Maar ik ga het toch doen, ik wil van deze onzekerheid af! Ik ga er gewoon van uit dat de test omo wit zal zijn, en verder niets...kan het alleen maar meevallen.

Afgelopen week was echt een "hel" voor me. Ondanks dat je het pas eventjes weet valt toch je toekomst een beetje in duigen. En daarbij kwam ook nog toen ik net mijn "miskraam" had, dat mijn schoonzusje zwanger is! Viel niet echt lekker samen zo voor het nieuwe jaar....nu ik net aan het idee gewend ben dat ik niet zwanger ben, krijg ik ineens weer alle verschijnselen terug!! haha...

Ik zal jullie op de hoogte houden! Al zal het wel pas vanavond zijn...

En jij gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super leuk voor jullie!!

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Haha groot gelijk dat je niet 3 weken gaat wachten hoor, lijkt me dat je gewoon duidelijkheid wilt en die ga je vandaag echt wel krijgen.
    Wat naar dat het zo samenviel met het nieuws van je schoonzusje, dat is dan dubbel zo hard, want zoals je ze. Ook al weet je het pas kort je bent er wel mee bezig en je gaat meteen dromen over de toekomst.
    Wie weet kom jij straks toch nog met een leuke verassing bij je famillie aan en kan je lekker samen zwanger zijn met je schoonzusje. Ik houd je topic even in de gaten vanavond. Duim,duim,duim!

8. 1983tineke

1983tineke Actief lid

Nov 10, 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Och jee Shafra, wat een spanning op deze manier. Ik ga voor je duimen dat je toch nog steeds zwanger bent. Hoever zou je nu dan zijn?

9. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou...test blijft wit! :( maar goed, zat er natuurlijk ook wel in! Helaas, nu weet ik t dan toch echt zeker (gelukkig) ik ga nu maar rustig mijn menstruatie afwachten, dan weet ik iig zeker wanneer de volgende ronde begint! Bedankt voor jullie lieve berichtjes....

10. 1983tineke

1983tineke Actief lid

Nov 10, 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hé gatsie, zo blijf je wel tussen emoties heen en weer geslingerd worden. Bah... Sterkte meis!
    Hopelijk raak je snel zwanger van een plakbeeb!

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Oh wat jammer Shaffra! Ik had eigenlijk stiemem goede hoop dat je toch een positieve test zou hebben.
    Ik vind het zo raar dat je maar 1 dag gebloed hebt, terwijl je eigenlijk gewoon een menstruatie van een aantal dagen zou verwachten.
    Iig heb je nu wel duidelijkheid en hoop ik dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben!

12. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

We hebben besloten om eerst even de volgende menstruatie af te wachten, ben behoorlijk verdrietig hierom. Zijn natuurlijk ook wel de spanningen en vooral omdat het wel heel gaaf zou zijn dat het in de 2e ronde al gelukt zou zijn! Maar ik heb gelukkig een hele lieve vriend, en een met veel geduld ;)

Hoe is het met jullie dames?? gaat het allemaal nog goed??

Share This Page