Gefeliciteerd Ooievaar!! Lekker hoor er ff tussenuit, ff weg uit die dagelijkse sleur! Wij zijn afgelopen november naar Landal Greenparcs geweest in Duitsland Cloppenburg, super mooi en super de luxe huisjes. Echt een aanrader hoor!
haha ok deal echt lekker joh dat je een midweekje weggaat! hopelijk heb je lekker weer,maar dat zal vast wel!!! welk park ga je? ik ga in December naar Hijderbos. de eerste vakantie met de kleine erbij haha
WAUW feest feest feest Gefeliciteerd!!! En natuurlijk een hele fijne week gewenst (alvast). Zelf ga ik a.s. vrijdag weg (weekendje) Heb er ook veel zin in. Alleen hopen dat het weer een beetje meezit. Ga er wel vanuit Liefs Daan
Gefeliciteerd! En idd lekker een weekje er tussenuit. En ja, een betere plek dan limboland had je niet uit kunnen kiezen Ps grappig, mijn hondje is morgen ook jarig
Hé Ooievaar! Dat betekent dat je VANDAAG jarig bent... van harte gefeliciteerd en veel plezier met alle festiviteiten!! liefs, Sandra
Dank je wel allemaal. Mijn dochter is net naar bed, maar we hebben heerlijk de hele ochtend buiten gezeten. Eerst bij mijn schoonmoeder en daarna met een vriend naar een terrasje toe gereden. Was heeeeerlijk.... vanmiddag nog ff een stukkie lopen met mijn dochter.
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!! Ennuh...hoe krijg je zo'n leuke textbalk bij je naam?? Groetjes Wendy,