weet iemand waar ik goedkoop regenjasjes of poncho's kan halen voor mijn tweeling zoons en mijn 11 jarige dochter ze hebben donderdag een schooluitje (safari park beekse bergen) maar er word ook regen voorspeld dus wil ze niet zeiknat laten regenen en voor de zekerheid een regenjas of poncho in de tas doen ik heb bij de hema gekeken maar daar vind ik het toch best prijzig 10 euro voor een poncho maat 116 dan zou ik dus voor 3 kids wel 30 euro kwijt zijn en ik zie mijn 11jarige nou niet echt met jip en jammeke rondlopen hahaha voor volwassenen zijn die poncho's maar 2,50 (staat uiteraard geen jip en janneke op ) zit eraan te denken om die korter te knippen dus gewoon pas te maken ...heeft iemand zo'n volwassen poncho van de hema en is dat te vermaken denk je
xenos heeft ze ook voro 1,50 ofzo gewoon doorzichtig plastic... (zou je wel even de onderkant af moeten knippen dan) maar heel klein opgevouwen en voor eenmalig gebruik dus erg handig voor in de schoolreisjesrugzak
heb ze uiteindelijk bij de zeeman gekocht van die wegwerp poncho's en knippen dus gelukkig hadden ze het niet nodig want het was droog