Hoe is de kwaliteit van Wibra kleding? Zag een leuke spijkerbroek voor Nana hangen en misschien ook een extra winterjas. Maar heb er nog nooit iets gekocht. Is de kwaliteit een beetje goed of is het zo verwassen? Graag jullie ervaringen
hoi, prima spul hoor daar bij de wibra, leuk voor 1 seizoen en voor dat geld!!! zou ik er niet moeilijk over doen, ik loop daar regelmatig even naar binnen, leuk om de kast van mijn dochtertje nog wat extra op te vullen!! grtjes joyce
ja hoor, prima spul en helemaal lekker dat het niet te duur is omdat kindjes nog zo hard groeien dat je er hooguit een paar maand (soms iets langer) wat aan hebt.
Ik heb bijna alle kleertjes voor mijn dochtertje daar gekocht. Ik vind het echt een fijne winkel met leuke dingen! Ik vind de kwaliteit ook goed! Ik vind het zelf eigenlijk ook zonde om duren kleertjes te kopen voor mijn dochter, ze is er toch zo uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!
Wat ik zie bij een vriendin die bij de Wibra shopt (ik ben persoonlijk nog nooit in een Wibra geweest maar goed, weet ook niet waar die hier zit) is dat het prima is voor één kind. Je doet er een paar maanden mee. Is je kindje eruit gegroeid dan kun je het daarna vaak beter in de zak van Max doen dan bewaren voor een volgend kind of aan een bevriend kindje geven. De vorm en de kleur is er tegen die tijd toch wel een beetje af. Maar voor één periode is het prima zo te zien en dat hangt natuurlijk ook erg af van hoeveel kleertje je kind heeft en hoe vaak je kleertjes moet wassen.
Goeie kwaliteit! ik heb een paar broekjes en truitjes daar vandaan en ze zijn nog steeds mooi. Ze hebben er leuke kleren voor kinderen.
prima kleding, en niet duur. Ze zijn toch heel snel uit het maatje gegroeid, dus vind ik het persoonlijk erg zonde om er heel erg veel geld voor neer te leggen.
voor de kleintjes is het nog aardig te doen omdat ze tegen de tijd dat het slijt ze er al uitgegroeit zijn. als ze wat groter zijn dan zou ik niet zo snel voor wibra gaan. lebbert snel en gaat vrij snel stuk. winterjasje was binnen 2 dagen de rits uit en die koop ik er dus ook niet meer. verder koop ik er nog wel regelmatig leuke spijkerrokjes en jurkjes
Hmm hier ook... shirtjes, spijkerbroekjes nu anne nog heel klein is koop ik er heel graag en ja ik zie wel.. dat de gekregen mexx-tshirtjes die al 3 kinderen mee gaan er nog steeds super uit zien en dat in de zakken met gekregen goed zelden tot nooit een wibrashirtje zit... (en als het er al in zit.. dan vinden we het meestal zelf niet mooi meer) maarja... ik vind het wel een prima plek voor zomerjurkjes bijvoorbeeld.. die heeft ze toch maar paar maandjes aan en die periode blijft het echt wel gewoon goed alleen eh.. tja.. mocht je alle kleren willen bewaren voor nog 2 kids.. dan is het wellicht wat minder practisch verder haal ik er ook vaak juist de wat dunnere broekjes.. (spijkerbroekjes bij de c&a hebben voor anne een betere pasvorm dan de meeste andere merken omdat ze nogal een dikke buik heeft maar dat is persoonlijk natuurlijk) van die leuke broekjes met opgenaaide bloemetjes enzo (en ik hb nog een oilily broekje liggen.. dat kan nog wel 600 keer gewassen worden.. maar na deze zomer kan ze het echt niet meer aan.. kost wel 70e ofzo? leuk.. maar eh.. toch wel zonde denk ik dan)
Ik zie toch wel duidelijk verschil met een hoop merkkleertjes, vooral na het wassen, maar haal er af en toe ook wel wat. Voor dat geld is het op zich wel aardig hoor. Al had ik laatst een broekje met drukknopen en na 1 keer vloog die hele drukknoop er al uit.
Ik heb juist de ervaring (met jongenskleertjes) dat ze erg krimpen! Vooral in de lengte heb ik een aantal shirtjes die nu toch echt wel een stuk korter zijn geworden. Broekjes die ik heb blijven wel goed.
Wibra (en ook de zeeman) hebben goede kleertjes hoor. En helemaal nu met de uitverkoop. Pas nog een leuk zomershirtje "gescoord" voor €0,75. Kun je 'm toch zelf niet voor maken! En ook al gaat ie maar 1 kind mee, dan was het nog een koopje! Heb ook wel eens een miskoop gedaan. Een shirtje met lange mouwen, maar de mouwen waren zo smal dat haar armpjes er niet doorheen konden en ze is al geen dikkertje dus die is zo weg gegaan.
Oke verschillende ervaringen dus..meeste wel positief. Ga zaterdag nog even kijken of ik het broekje dan nog zo leuk vind
bij wibra nog nooit wat gekocht. wel bij zeeman. 2 shirtjes en een pyama. is al vaak geassen en ziet er nog prima uit. ook kleertjes hier soms van mexx, dirkje of feetje maar ik merk weinig verschil. heb 1x een shirt gehad van de hennes en 1x iets van jola en dat lubberde na twee keer wassen.
Toevallig de zilvergrijze winterjas? Die heb ik namelijk vorige week voor Valerie gekocht Heb geen idee hoe de kwaliteit is, maar heb hem meer gekocht voor als haar mooie dure jas in de was zit.
ja hoor ze hebben echt goede leuke en goedkope kleding bij de wibra. Ik kocht de eerste dingen allemaal bij de prenatal en was honderden euro's kwijt. En hoe vaak heeft hij het aangehad nou hooguit 3 keer. Hij is nu 4 maanden en zit op maatje 76. Het gaat zo ontzettend hard ik koop gewoon kleertjes bij zeeman, wibra, hans textiel noem maar op. Echt geen dure zooi meer.
Wowwww 4 maanden en maat 76, das knap, want volgens mij bestaat maat 76 niet Valerie zit met 8 maanden nog in maat 68