Hallo meiden, Heeft iemand een verklaring voor mij. Ik ben ongeveer 3,5 maand geleden bevallen van ons derde kindje een gezonde dochter. Ik geef volledige borstvoeding, ben inmiddels alweer een aantal weken aan het werk. Heb denk ik 3x gevreeën met condoom. Dat was het dan dus zwanger kan ik toch echt niet zijn. Maar ben nu toch al twee dagen zo misselijk als ik wat eet of drink en heb een opgeblazen gevoel. Zou dit van ontzwangeren/ hormonen kunnen zijn of iets anders? Daarnaast heb ik ook vaak koude rillingen over mijn lijf heen zelfs als ik in bed lig, heb ook een redelijk lage lichaamstemperatuur nu of hij daalt heel snel. Iemand een idee of herkent het? Xxx joyce
Nu precies 2 weken later weer hartstikke misselijk, weer snachts nadat ik borstvoeding heb gegeven en het houdt ook aan. Kan het door het geven van de bv komen? Xxx joyce
Ik herken het wel van net na de bevalling. God wat zat ik te rillen 's nachts. Bij mij was het waarschijnlijk een snelle daling van hormonen. Ik had namelijk ook verschrikkelijke jeuk op mijn onderrug en met dat ik me beter voel is het vloeien praktisch gestopt.
Bij mij kwam m'n cyclus weer op gang 6 weken na de geboorte van m'n dochter (ondanks volledige bv). Ik word altijd erg misselijk rond m'n eisprong en de dag voor m'n menstruatie.. Misschien komt je cyclus op gang?
Denk ook dat het je cyclus is. Ik gaf/geef ook volledige bv en sinds mijn dochter 8 maanden is ben ik weer gaan menstrueren. Maar altijd een opgeblazen gevoel en misselijkheid rond de eisprong en een dag voor mijn menstruatie darmkrampen en misselijkheid.