hoi dames, Hebben jullie ook zo'n last van haaruitval na de bevalling? Mijn dochter is nu bijna 5 mnd oud, en ik heb het nog steeds zo erg! Ik heb al gelezen dat ijzer tabletten kunnen helpen. Maargoed, misschien is het wel normaal?
Bij mij begint het nu ineens.. Het is nog niet heel veel ofzo.. maar voorheen had ik nooit haaruitval! Hoor het wel vaker dus is denk ik niet iets om je zorgen over te maken.. Hormonen, hormonen, hormonen
ja, ik heb het heel erg gehad. Ik heb het wel tot een jaar daarna gehad. Echt plukken haar lagen er bij ons thuis! Ik heb mn haar heel kort laten knippen want ik werd er gek van.
Nou onze kleine is bijna 4 weken maar heb er al een week last van hoor. Met douchen en haar borstelen komen de plukken eruit! Ik vind onder mijn slofjes ook plukken haar, in bed, overal. Echt verschrikkelijk!
ik heb er ook ontzettend last van sinds een paar maanden! ik vis ze ook tussen de tenen van mijn dochter vandaan (?!)... moe word je er van. maar het schijnt weer over te gaan, dus daar kijk ik naar uit!
Heb het erg gehad.vanaf de tweede maand totdat m'n zoontje vijf maanden was.ik had nog steeds veel haar!het was allemaal haar dat tijdens de zwangerschap niet uitviel. Een paar maanden ging het weer uitvallen, tot onlangs... Dat was stress.ik heb uiteindelijk de stress aan kunnen pakken en nu valt het normaal uit (50-100 haren per dag). Ik had wel heeeeel veel nieuwe haren en nog steeds.maar het was scary... Verder heb ik veel vitamine geslikt, ijzer, ik had zink te kort, alles geslikt maar niets hielp.tot ik homeopathie en acupunctuur deed.toen was het iegelijk heel snel over maar ik had ook een andere vorm van haaruitval (stress gerelateerd). Wat tips: veel eieren (mag elke dag) verse sinaasappelsap, olijfolie eten en (rood) vlees.dat was voor mij lastig maar ok...vit b 12 , ijzer zink alleen slikken als je ook echt een tekort hebt!wat wel goede vitamine zijn: vitaminestore huid haar nagel
Na mijn eerste kreeg ik bijna kale plekken zo erg. Nu is het gelukkig na de 2de nietzo erg, maar best wat haaruitval weer, dat is normaal. Proteine helpt, hoofdhuid masseren. Het vooral met rust laten, niet teveel borstelen en wassen.
Ik heb het ook... heel irritant! Heb een hele lichte creme tegelvloer en die ligt iedere avond bezaait met donkere haren Heb wel het idee dat het nu iets minder aan het worden is...
En ik maar kammen, soms 3 keer per dag! Bij mij is het nu al een maand aan de gang en kijk er zo naar uit dat het stopt!! Echt gruwelijk
Volgens mij houd je haar vast als je zwanger bent dus het haar wat normaal geleidelijk aan was uitgevallen ( als je niet zwanger zou zijn geweest) komt er nu in één keer uit... Ik heb het ook gehad en nu krijg ik overal weer jonge haartjes! Best wel gek, allemaal kleine haartjes tussen de lange haren. kortom, het komt allemaal weer goed! Ze zeggen wel eens: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren... bij mij klopte dat helemaal!
dankjewel voor alle tips! Enn inderdaad, overal vind ik de haren!! Ik krijg er helemaal de kriebels van, haha. Het zijn er echt zoveel. Gisteren mijn haren weer laten knippen, er zat ook helemaal geen volume meer in. En ik had altijd een dikke bos...
Ik heb het op het moment ook heel erg. Het gaat over... En dan krijg je van die heerlijke korte haartjes die met een beetje geluk recht op je hoofd gaan staan Ik gebruik sinds kort extra B vitaminen maar ik vrees dat het er gewoon een beetje bij hoort.
Bij mij sinds een week. Vandaag echt hele plukken, ik schrok me rot. Ik weet dat het erbij hoort, maar zo erg had ik niet verwacht.