Ruim 10 weken geleden bevallen van onze prachtige dochter. Al vanaf het begin geef ik fv. Nu had ik vorige week voordat ik onder douche stapte een lekkende borst. En gisteravond kwam er ineens weer een drupje melk uit. Het is m'n rechter borst, en hij is ook wat gevoelig. Ik heb alleen de eerste twee weken gelekt, daarna was het helemaal opgehouden. Nu ben ik de laatste dagen ook ineens bek-af! Kan me nergens toe zetten en dat terwijl ik meestal met mooi weer juist energie voor 10 heb. Nu hadden manlief en ik vorige week seks gehad, maar was per ongeluk op het laatst de condoom afgerold. Het lijkt me sterk dat ik me al zo snel weer zwanger voel, en alles leek nog netjes in het condoom te zitten. Toch blijft het door m'n hoofd spoken.
Tja, er is maar één antwoord en dat weet je denk ik ook wel. Een testje doen. Ik denk dat wel kan namelijk. Had je op het moment dat jullie seks hadden een eisprong of weet je dat niet? Anders nu testen en over een weekje weer ofzo?
Nou als ik uitga van m'n cyclus voor m'n vorige zwangerschap zou m'n eisprong een paar dagen daarvoor hebben plaats gevonden. Dus dacht eerst ook meteen van, nou hoef ik me niet druk te maken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe m'n cyclus nu is. 7 weken na bevalling was ik weer ongi geworden.
Het zou natuurlijk kunnen dat je ei iets later is geweest als verwacht en je dus zwanger bent geraakt. Maar op basis van alleen moe en een lekkende borst zou ik niet uitgaan van een zwangerschap. Je hebt een kindje van 2 maand wat natuurlijk erg vermoeiend kan zijn, helemaal rond deze periode. En een lekkende borst lijkt me wat vroeg voor een nieuwe zwangerschap.
Thnx ukkie! Noujah, ik word ook ineens zwaarder terwijl ik juist let op wat ik eet. Wil graag van m'n buik af. Maar heb nu sinds gister ook vreselijk trek in alles wat je maar kan eten. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik al hele poos geen lekkers meer neem (of nouja, met mate) En ik hou vocht vast. Maar dit is al langer aan de gang. En denk niet dat ik de eerste keer dat we het weer deden zwanger ben geraakt. Dat was ook met condoom en ben daarna gewoon ongi geworden.
hmm... dan is het denk ik gewoon afwachten Ondanks dat jullie er waarschijnlijk nog niet serieus voor gingen zou het wel welkom zijn? Spannend hoor, hou ons op de hoogte
Niemand hier kan helaas in de toekomst kijken. Afwachten en testen. Lijkt me wel sterk dat je nu al echt zwangerschapssymptomen zou hebben als de sex pas een week geleden is, dat zou wel erg vroeg zijn.
De kleine zou meer dan welkom zijn. Tijdens m'n zwangerschap zei ik al dat het niet m'n laatste zwangerschap zou zijn. En na de geboorte werd het gevoel alleen maar sterker. We hebben daarom ook besloten om het met condooms te doen zodat we weer meteen bezig kunnen als we het eraan toe hebben. Al hadden we zelf wel iets van eerst maar een jaartje wachten en genieten van deze kleine meid. @boommm dat vind ik dus ook. Ga dus nergens vanuit, maar het idee spookt gewoon door m'n hoofd en moest het even van me af schrijven.
Logisch hoor! Hier is het wel misgegaan met condooms een maand na de bevalling en heb hier toen ook veel geschreven fijn om te lezen dat een eventueel kindje wel welkom zal zijn.