Hey iedereen, onze vent is nu 3.5 maand oud en wil sinds een dag of 5/6 ABSOLUUT niet meer drinken uit de fles. Hij heeft daarvoor ook borstvoeding gehad, maar deze had ik tot 2 weken geleden vrijwel geheel afgebouwd. Hij is toen zonder enig probleem overgegaan op de fles! Dronk 5x 170cc zonder problemen! Nu ineens is het krijsen, tieren, brullen als ik de fles ook maar aan hem laat zien! Na 3 dagen toch maar geprobeerd aan te leggen aan de borst, ik had niet veel meer te geven, maar kon toch iets. Maar ook aan de borst max 3 min drinken en dan weer krijsen! Hij spuugt niet, poept en plast goed. Voel ook geen tandje doorkomen, is niets te zien in zn mondje (geen spuw of zweertjes ofzo) Iemand hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom!
is hij misschien verkouden? dan heeft hij misschien ook een zeer keeltje en is drinken niet prettig. spruw??? klontje in de voeding? misschien wachten tot hij echt honger heeft. Dat doen wij nu, want ook hier al een tijdje de flessen slecht drinken (zelfde leeftijd). we geven haar dus pas als ze echt hongerig is en dus niet stipt op flestijd. Er zit overdga dus soms 4,5 uur tussen.
Gilt hij als hij liggend drinkt en gat het beter aks je hem rechtop houdt? Dat gillen zie je vaak als ze last van hun oren hebben. Gebeurt vaker na overstap van borst- naar kunstvoeding, bv beval iets waardoor ze minder snel last van hun oren krijgen.