3.5 maand verschil met schoonzus!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 7Samantha7, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam

ik scheel 4 dagen met mijn schoonzusje dus dat is er weinig :) (stond 2 berichten boven je hihi)

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben 1 dag verder dan het nichtje van mijn vriend :)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik was in 31 januari zwanger me schoonzus was 2 weken veder dan mij alleen bij mij uitgelopen op een BBZ op 13 februari

zij is nu 19 weken en ik ben opnieuw zwanger aankomende maandag 6 weken

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Áls ik wat sneller zwanger was geworden (helaas heb je dat niet voor het kiezen) was ik bijna gelijk met m'n tante (!) zwanger hihi.

Zij is 31. Nee, mn moeder is niet belachelijk jong, die is 50. M'n oma had er alleen zin in ;)

Wel leuk, om met je zus/schoonzus zwanger te zijn!
    Met mijn zusje doe ik het maar nog niet, die is pas 16 :)

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi!

Ik ben ook zwanger tegelijkertijd met mijn schoonzus. Het scheelt maar 6 dagen :)
    Leuk hoor!

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    was bij de eerste ook tegelijk zwanger, ik 2 maanden verder dan zij, uiteindelijk is mijn kleine 1 maand vroeger geboren, dus werd het 3 maanden eerder.....
    ik vond het wel leuk, maar asl het eenmaal geboren is en de kids gaan zich ontwikkelen, kom je wel op een vervelend iets! Namelijk het VERGELIJKEN van elkaars baby!
    dan lijkt het net een wedstrijd wiens baby iets eerder kan, en dat is nou net weer niet leuk, als ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben,....
    Vooral bij onze eerste, die een maand eerder was geboren en babies die rond dezelfde tijd zijn geboren (dus normaal 9 maanden in de buik geweest), hoe vaak ik niet gehoord heb ,kan hij dat nog niet! jeetje en ze zijn even oud....aaaaaaaaaargggggggggggghhhhhhhhhhhhh.
    Ik weet je moet er niet zoveel van aantrekken, maar als moedr zijnde ben je al wat emotioneler en gevoeliger om je eigen kleine, en dan dit soort vergelijkingen.....
    hoop dat je dar niet teveel mee te maken krijgt, en geniet nu lekker van het samen zwanger zijn! Straks idd lekker kleertjes kopen samen......
    groetjes

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hihi, mijn schoonzusje en ik schelen 2 weken en 5 dagen! We hebben zelfs samen de zwangerschapsgym gedaan en dat is toch best uniek.

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou, zoals ik al schreef ben ik samen met mn schoonzus zwanger.
    NU ligt zij momenteel in het ziekenhuis met gebroken vliezen (36 weken) en ik ben 39 weken en bij mij gebeurd er niks!

En nu draait al helemaal alles om haar. Ik baal er wel van eerlijk gezegd...
    Alles draaide de hele zwangerschap al om haar en dat is nu nog erger!

ARRRGGG

Deel Deze Pagina