hai iedereen.. gister op visite geweest,en toen ik er blijkbaar even niet bij was is mijn baby van 6 maanden opgetild via zijn hoofd? dit hoorde ik net pas van mijn vriend,ik vindt het zo erg hoe durft zo iemand dat te dioen met andermans kind? kan dit kwaad? moet ik iets doen ik ben er echt overstuur van en haal van alles in mijn hoofd.hoop dat iemand me wat kan zeggen hierover alvast bedankt!!!!
waaaat snap niet dat iemand dsat doet. waarom deed die persoon dat dan/ en weet je wie het was? zou zeker die persoon aanspreken. Reageert je kindje anders als anders? als je twijfelt zou ik zeker de ha even bellen.
ja...het was mijn man zijn zus!!!! hij heeft haar uitgescholden maar hoe durft ze toch? het zou niet eens bij me opkomen,volgens mij vinden hun het normaal,ze heeft het ook bij haar eigen kinderen gedaan,maar laat hem nooit meer alleen,dan denk je het is wel te vertrouwen niet dus,hij was snel wakker in de ochtend verder merk ik niets aan hem,ik had een keer gehoord dat als iets uit de nek schiet je zelf gehandicapt kan worden ongelooflijk dit!
Dat vind ik ook vreemd, waarom hoor je dat nu pas van je vriend? Het lijkt mij dat hij op dat moment boos zou moeten worden op diegene die dat deed? Lijkt me niet helemaal normaal dat iemand dit bij een kind doet.
We hebben tegelijkertijd een reactie geplaatst. Zijn zus? Ja een beetje zeer vreemde actie dan van haar.
en wat raar dat ze dat bij haar eigen kinderen ook doet. Hebben haar kinderen er niks aan overgehouden dan? Ik snap niet hoe iemand dit in zijn hoofd haalt
volgens mij denken ze dan dat je een nek krijgt ofzo? doe maar bij je eigen kinderen,maar waarom bij mijn kind? is het raar als ik haar mijn kind niet meer geef?!
ik zou zeker mijn kind niet meer aan haar toe vertrouwen en haar zeker wel even opbellen om verhaal te halen. dit kan gewoon niet. ik denk niet dat jou kleine er iets aan over gehouden heeft hoor, een verschoven nek wervel uit zich direct in onophoudelijk huilen / problemen met armen en benen / raar kijken of spreken of verlamming. dat alles lijkt me niet van toepassing bij jullie dus haal even diep adem. mocht je het toch niet vertrouwen moet je zeker even langs de ha.
wat een ongelofelijke domme actie zeg, een kennis van ons deed dat ook iedere keer bij 2 kinderen van mijn vriend, vond het zo eng pakte bij hun hoofd en tilde ze zo op, die zijn dan wel 9 en 11 maar heb er gelijk wat van gezegd want het is levens gevaarlijk.
aangifte doen van mishandeling doet ze het nooit meer! pfff als iemand dat bij mijn dochter zou doen zou ik hem/haar half dood schoppen hoor!
Wat een imbeciel , ik zou razend zijn! Wist niet eens dat het bij mensen op kwam, is toch zo'n onlogisch als het maar kan.
ik zou nu alsnog de telefoon pakken en die zus even goed laten weten dat dit de laatste keer was dat zij met haar vingers aan mijn kind had gezeten, echt hoor, dit kan toch niet? ik vind het niet gek als je haar nooit meer je kinderen toevertrouwd, ik zou het juist gek vinden als je dat nog wel zou doen.
Uit je verhaal begrijp ik dat het al ff geleden is en dat je het nu net van je man hebt gehoord. Waarom heeft hij dit niet eerder verteld bijvoorbeeld dezelfde dag of op het moment dat jij terug kwam?!
is niet gek als je haar nooit meer je kindje aan laat raken.. zou het juist gek vinden als je het ooit weer wel toe zou laten! lekkere (schoon)zus wat een *&%^*(*&% WIJF!!!
Neeeeeeeee, dit geloof ik gewoon niet.... Neeeeeeeeee....... Dat KAN toch niet? Schop onder d'r hol kan ze krijgen! Wat erg zeg! Wow... Neeeee...... *Miepie in shock* (en dat gebeurt niet vaak)
welke *%****$**#* doet dat.. die heb je toch zelf ook even flink aan zn kop getrokken.. Jonge jonge.. die heeft zeker geen verstand.. Dat doe je met een dier nog niet eens ( nou ja.. de kat.. in zn nekvel als ik kwaad op dr ben..maar da's haar koppie niet..) Maar een mens aan zn hoofd tillen... Ik zou eerst verbouwereerd zijn als ik t zou horen later enorm boos...
Hoe haalt iemand het in zijn botte harses om dat te doen met iemand anders zijn/haar kind??!! Ik zou helemaal gek worden als iemand dat deed bij mijn dochtertje. Diegene houdt haar dan ook never nooit meer vast!!
hoe deed ze dat dan? gaat eigenlijk mijn voorstellingsvermogen te boven, hoe ziet dat er uit dan?ik kan me niet voorstellen dat iemand, iemand anders bij zijn hoofd zou oppakken, laat staan zo'n klein babytje?