Hallo dames, Even een vraag over de ovulatie. We hebben sex gehad 6 dagen voor de ovulatie is er dan toch een kans dat ik zwanger ben of helemaal niet? Moet het echt twee dagen voor de ovulatie? Liefs van mij
Hier helaas ook 'volgende maand beter'. Ook zes dagen geleden seks gehad, dacht dat dat rond mijn eisprong was. Bleek met ovu testen dat mijn eisprong vandaag pas is. En nu heb ik sinds gisteren een nierbekken ontsteking, en seks is nu wel het laatste waar ik behoefte aan heb xD xD
Is je ovulatie al geweest? Anders zou ik er nog een keer voor gaan. Waarom wil je het 2 dagen voor je ovulatie doen? Is dit ivm shettles? Want die theorie dat je een meisje krijgt een paar dagen voor je o en een jongen op je o, klopt helaas niet!
Ik had dezelfde vraag voor een vriendin van mij. Die heeft ook 6 dagen voor haar ovulatie seks gehad en daarna geen kans meer gehad. Ze zeggen dat zaad gemiddeld 3 dagen leeft met uitschieters naar 7 dagen maar ik geloof dat dat heel erge uitzonderingen zijn. Je leest echt overal wat anders. Hoop dat het raak is bij je!
Een vriendin van mij had een week voor haar ovu onbeschermde seks gehad en was zwanger! Ongepland! Maar dit is wel een uitzondering maar het kán. Het is trouwens een jongetje dus die theorie slaat nergens op. Iig niet dat je dat kunt plannen
Hoe tellen jullie trouwens bijvoorbeeld 6 dagen voor eisprong is dat met de eisprong meegerekend of dat de eisprong dan op de 7e getelde dag valt. Hoop dat jullie het snappen