6 dgen voor de ovultie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BDEMT, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Hallo dames,

Even een vraag over de ovulatie.
    We hebben sex gehad 6 dagen voor de ovulatie is er dan toch een kans dat ik zwanger ben of helemaal niet?
    Moet het echt twee dagen voor de ovulatie?

Liefs van mij

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou daar niet op rekenen.
    Die waarvan het wel lukt met zoveel tijd ervoor zijn dun gezaaid.

3. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ja dat dacht ik al 😅...
    Achja volgende maand beter☺️

4. Nasan

Nasan Actief lid

24 jan 2014
    181
    0
    0
    Hier helaas ook 'volgende maand beter'. Ook zes dagen geleden seks gehad, dacht dat dat rond mijn eisprong was. Bleek met ovu testen dat mijn eisprong vandaag pas is. En nu heb ik sinds gisteren een nierbekken ontsteking, en seks is nu wel het laatste waar ik behoefte aan heb xD xD

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Is je ovulatie al geweest? Anders zou ik er nog een keer voor gaan. Waarom wil je het 2 dagen voor je ovulatie doen? Is dit ivm shettles? :) Want die theorie dat je een meisje krijgt een paar dagen voor je o en een jongen op je o, klopt helaas niet!

6. Suuzjuh

Suuzjuh Lid

21 aug 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dezelfde vraag voor een vriendin van mij. Die heeft ook 6 dagen voor haar ovulatie seks gehad en daarna geen kans meer gehad. Ze zeggen dat zaad gemiddeld 3 dagen leeft met uitschieters naar 7 dagen maar ik geloof dat dat heel erge uitzonderingen zijn. Je leest echt overal wat anders. Hoop dat het raak is bij je!

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Een vriendin van mij had een week voor haar ovu onbeschermde seks gehad en was zwanger! Ongepland! Maar dit is wel een uitzondering maar het kán. ;)
    Het is trouwens een jongetje dus die theorie slaat nergens op. Iig niet dat je dat kunt plannen ;)

8. Suuzjuh

Suuzjuh Lid

21 aug 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe tellen jullie trouwens bijvoorbeeld 6 dagen voor eisprong is dat met de eisprong meegerekend of dat de eisprong dan op de 7e getelde dag valt. Hoop dat jullie het snappen ;)

Deel Deze Pagina