Ik heb echt even advies nodig. Zondag is mijn dochter jarig en het wordt warm. Ik heb alleen een balkon en daar kunnen de kinderen echt niet met zijn allen op spelen. Nu zit ik te denken om het buiten op een grasveld te vieren. Is dat te organiseren? Ik zou misschien water kunnen tappen bij een buurvrouw voor badje en waterpistolen. De ijsjes kunnen misschien daar ook in de vriezer... maar wat doe ik als ze moeten plassen? Ik ben alleenstaand dat maakt het ook wat lastiger (spullen slepen naar grasveld is een aantal keer lopen, dan moet ik het onbeheerd achter laten) Ik kan jullie hulp en tips wel gebruiken! (p.s. er komen 5 kinderen in de leeftijd van 1,5 tot 4 jaar)
Is het een kinderfeestje of gewoon een feestje waar de ouders van de kinderen ook komen? In het laatste geval zou ik de ouders mee laten lopen als de kinderen naar de wc moeten en anders misschien gezamenlijke 'plasmomenten' inlassen en de buurvrouw van het water en de ijsjes dan even een oogje in het zeil laten houden op de spullen? Of bij een kinderfeestje een ouder van één van de kinderen of een opa of oma of oom of tante van je dochter of een vriendin van jezelf vragen om te helpen?
Als ik je oplossing zo lees, denk ik dat het een super leuk kinderfeestje gaat worden voor die kids!! Jij zal hard moeten rennen dus ik zou als ik jou was idd hulp inschakelen. Maar erg leuk! Voor het plassen ook hulp van een buurvrouw? Of ook een potje buiten? Geen tips verder, behalve dat je iemand inschakelt voor hulp, vooral ivm plassen en andere praktische dingen. Veel plezier!
Aan de buurvrouw ook vragen of de kinderen daar naar de wc mogen. En hulp vragen idd. Meestal zijn er altijd wel een paar ouders die willen blijven en ook dus helpen. Ik benijd je niet aanstaande zondag pffffffffff. Veel te heet. Denk dat het duur is maar een zwembad zou ook leuk zijn ook voor je zelf. Lekker naast de kinderen er in plonsen. Maar ja het allemaal al zo duur en dan moeten er nog meer ouders bij komen. Een op een haast met kinderen in een zwembadje. In elk geval heel veel plezier.
mja.. als ik de leeftijdscategorie zie.. zijn er vast ook ouders bij die willen vast wel af en toe even naar boven lopen om te plassen.. of even bij je spullen willen blijven terwijl jij de rest haalt als je op en neer loopt meot je namelijk niet alleen de spullen onbeheerd laten maar ook de kinderen. dat gaat niet werken in je eentje...
Zoals je het nu hebt bedacht is heel leuk. Ik zou alleen nog 1 persoon extra vragen om je te komen helpen. Want 5 kinderen van die leeftijd, buiten, zwembadje.... zou ik zeker met 2 mensen doen.
Goed idee. Wat mijn ma altijd deed is een extra iemand die dan wat mee loopt om dingen te halen. DIt om dus inderdaad de kinderen niet alleen te laten. Verder hoef je je niet te schamen als andere eens ff naar boven lopen om iets te halen of met een kid te gaan plassen. Vind het zo ie zo tof van je dat je alleenstaand dit aan gaat. Petje af. Veel plezierrrr
Oh en nog een tip ... je zou vier vlaggetjes in de grond kunnen steken waartussen de kids moeten blijven. Ik weet niet of dat lukt maar dan geef je ze ook grenzen aan tot waar ze kunnen spelen ipv dat ze overal naar toe lopen!!!
Bedankt voor jullie leuke reacties! De ouders zijn er gewoon bij. Voor het plassen neem ik een potje mee waar ik een pedaalemmerzak overheen doe. Billendoekjes en een vuilniszak en huppakee! Voor de hoge nood kunnen de ouders met mijn sleutel even naar mijn huis lopen. Het grasveld is groot en aan een zeer rustige weg. Ik maak me daar geen zorgen over. Er ligt alleen wel poep van tevoren maar poepscheppen en er zand overheen gooien? Of hebben jullie een adere tip? Kan ik een dag van tevoren al 100 waterballonnen vullen of gaan ze dan lek? Vermaken kinderen zich een uur of 3 met waterpistolen, waterbalonnen, strandballen, gieters en bellenblaas? Ik wil geen spelletjes doen want daar word ik zelf onrustig van. Ik ben namelijk iemand die zich erg druk maakt om de visite, hihi! Waar ik nu nog even mee zit is het sjouwen en de voorbereiding - fruitspiesjes maken (waren een groter succes dan de taart vorig jaar) - waterballonnen - sjouwen (ik heb wel een stevig karretje) - taart bakken - vlaggetjes ophangen, parasol neerzetten etc. Er komen nu 7 kinderen van 1,5 tot 6 jaar
Hier ook zondag feest: lekker warm inderdaad! Maar iets verzinnen voor schaduw in onze tuin, anders is het wel een beetje te warm.