Van facebook gekopieerd: Voor 3,50 p.p. naar Slaharen. Geldig t/m 2 november. Ga naar: Aktionscode - Attractie- & Vakantiepark Slagharen Daar vul je de volgende code in: S14PAP300 Je kan dan 4 kaartjes bestellen, en zelf uitprinten, en daarmee zo naar binnen lopen. (Heb je meer kaartjes nodig, dan via een nieuwe bestelling, en nieuw mailadres/naam) Ik ben zelf 1,5 week geleden geweest. Je moet de site voor het bestellen op Duits laten staan,maar verder maakt het niets uit. Een parkeerkaart meteen printen heeft geen meerwaarde, dat is niet voordeliger,en dan moet je alsnog in de rij staan om het om te wisselen. Kun je beter een parkeerkaart uit de automaat halen daar, of bij de receptie kopen. Of korting op Atractieparks hellendoorn? Het kost dan 17,50 ipv 27,50. (En je krijgt je patat,snack,drinken, en een spel bij). Www..avonturenpark.nl/pret Bestellen, betalen, printen, klaar.
Misschien om meer toeristen te trekken? Ik weet het ook niet hoor. Maar lekker meegenomen Ja kinderen t/m 3 jaar zijn gratis.
Kregen jullie de kaarten ook pas later via de mail? Ik heb ze een half uur geleden besteld en betaald.. maar nog niets ontvangen..
seizoen 2014 dus denk einde van dit seizoen dus sowieso nog in de zomervakantie. niet slecht dus. ze zijn niet geateerd staat er dus op dus zonder datum. je kunt dus eerst kopen en later kijken wanneer je gaat.
dat kon ik nergens vinden dus vandaar dat wij maar meteen gekocht hebben. niet dat we het uitstellen en hetineens niet meer kan.
Ik heb betaald via iDeal en zag er allemaal legaal uit, dus ik denk dat de bevestiging vast wel gauw komt. Het is tenslotte zondag.
ik had de kaarten meteen al. tegelijk met de bevestiging van de bestelling. miss in de spam? of gewoon wat langer onderweg. als er ineens zoveel aanvragen zijn hihihi
Wij zijn vandaag geweest met deze kaarten. Gister besteld/betaald via ideal. Niks aan de hand bij de kassa!