Heb je ze inmiddels al binnen Cullen? Ik had gisteren kaarten besteld en had ze gelijk binnen. Vandaag weer een paar besteld en nu heb ik ze ook nog steeds niet...
Ik heb er ook twee besteld maar ook nog niet binnen is toch al een paar uur geleden... We een bevestiging van de betaling ontvangen. Ik hoop dat het goedkomt
Hier ook weer besteld en kwam ook niks binnen. Maar even afwachten tot morgen en anders maar een mailtje erheen.
Ik heb vanochtend ook tickets besteld en betaald, wel een bevestiging gehad maar ook geen tickets. Misschien omdat het zondag is...wacht tot morgen en anders ff bellen.
Hier de tickets besteld en betaald en vrijwel gelijk de tickets per mail binnen.. Maar dat was zaterdagavond al
en meiden de tickets inmiddels binnen?? hier had ik ze wel meteen echt heel raar dat anderen dat dan niet hebben
Hier ook nog niets gekregen, maar het telefoontje stelt me gerust. Al hoewel... Wat is het risico? Niets toch? In het ergste geval zeggen ze 'code te vaak gebruikt. Niet meer geldig'. Dan moeten ze het geld terugstorten, want je hebt betaalt voor iets, maar niets ontvangen. Komt goed!