Ja had ik gezien, kids hebben veel vrije dagen in september.. Dus misschien voor dan een mooi moment!
Ik ben benieuwd, heb 4 kaartjes van 3.50 besteld,we zijn daar in de buurt op vakantie over 2 weken. Leuk prijsje!
Nee dat is zeker niet netjes.. Waarom mensen altijd gelijk er een slaatje uit willen slaan. Hier trouwens nog steeds niks gehoord, ben benieuwd of en wanneer ze dan komen. Bij elke piep kijk ik m'n mail na haha!
kaarten van 2,50 zijn geldig tot 30 aug dus niet vanaf 26 aug zijn geldig van nu tot 30 aug ... mensen die nog kaarten willen ... het is er af gehaald site ligt plat ... omdat ze veel telefoontjes hebben gehad en daar mee er achter zijn gekomen dat ze een foutje hebben gemaakt staat op FB pagina van slagharen heel veel info ... je kan wel gewoon met je gekochte tickets van 2,50 a 3,50 naar binnen.
Nou ik heb ze al wel gekocht maar staan nog niet in mijn mail.. Staat dat het 24 uur kan duren. En ik dacht gelezen te hebben dat het pas geldig was vanaf 26 augustus de kaarten van 2,50. Maar zal ook wel op de eticket staan lijkt me.
Ik heb gelezen dat ze vanaf 26 augustus tot 2 november geldig zijn, daarom heb ik de kaarten van 3,50 besteld Zie deze link: Attractiepark Slagharen te bezoeken voor 2,50 euro - Nieuws.nl
Ja heb de tickets binnen! En ik had ze voor 2.50 gekocht en zijn geldig vanaf 25 augustus tm 2 november. Voor mij prima gezien ik niet kan in de zomervakantie.