Ik ben nu 28 weken zwanger van ons tweede kindje en ik droom al van een derde kindje..Omdat mijn vriend een stuk ouder is zou ik ze alledrie wel achter elkaar willen als alles goed mag gaan natuurlijk...Heeft iemand hier ervaring mee ? Als de tweede geboren word is mijn oudste 1, 5 jaar...Iedereen verklaart me voor gek omdat 3 wel erg druk is...Ik geniet er zo van, ben heel de week thuis dus ik heb zoiets van waarom niet? Zijn er moeders hier van 3 kindjes achter elkaar? groetjes
Daan is 19 maanden als ik beval maar wij vinden dat een mooie leeftijd we willen ook senl achterelkaar maar de 3e weet ik niet hoe snel die zich aan (mag) kondigen. Als ik nu weer een keizersnede krijg dat komt er geen 3e meer
Een goede kennis van ons kreeg half december haar eerste dochter, en een paar dagen binnen het jaar een tweeling! Inmiddels is de oudste 6 en de tweeling dus 5, maar wat een heerlijk stel! Uiteraard had ze het de eerste twee jaar wel ontzettend druk, echte tropenjaren, maar dat kwam voornamelijk ook doordat de tweeling eerst erg klein was en nogal eens iets mankeerde... maar ze kreeg veel steun van haar man, en ze hebben het overleefd hoor. Als je nu ziet wat voor 'n leuk stel het is!
ik zou dat ook willen hoor. Meteen achter elkaar. Mijn zus is 1,5 jaar ouders dan mij en mijn zusje is 1,5 jonger. Heerlijk is dat we kunnen heel goed met elkaar opschieten. En als ik heel eerlijk mag zijn hebben wij nog niet eens vriendinnen nodig... we doen alles samen echt gezellig en zo zou ik het ook willen.
Hoi meid! Waarom niet? als het "kan" en je lichaam kan het aan waarom niet? Wij willen heel graag meer kinderen het liefst achter elkaar. Ik ben in maart 2007 bevallen van een gezond kindje...en in april 2008 komt alweer de volgende...als het kan en mag ga ik meteen weer door met zwanger worden...en vinden mensen dat raar? en verklaren ze mij voor gek? jammer dan! het is mijn leven. Ik werk trouwens nog wel drie dagen in de week..dus druk en pittig zal het zeker zijn maar heerlijk vind ik het wel! Go for it girl... Groetjes Najet
hoi hoi ik weet natuurlijk niet precies wat je bedoelt met snel maar hier is mijn situatie als deze baby geboren word is de oudste 10 dan heb ik er 1 van 6 1 van 4 en 1 van 1 jaar oud dus schelen de jongste bijne 2 jaar van elkaar en die scheelt weer 2 jaar van de dochter daarna (snap je hem nog ) nou ja om een lang verhaal kort te maken ik geniet volop van me kinderen ook ik ben altijd thuis bij ze en ze doen het prima nog leuker is dat ze ook echt met elkaar spelen maar er is natuurlijk wel dat verschil in leeftijd ook dat alles van "mij" is en ze dus ook moeten leren delen nog dan komt er ook nog bij dat ik vrij makkelijke bevallingen had en vrij snel weer op de been was succes en groetjes nathalie
hoi hoi, Onze oudste is afgelopen november 3 geworden.Onze jongste in september 1 en ik ben over 7 weken uitgerekend van de derde. Tussen nummer 2 en 3 zit dus ook niet zoveel. Ach, beetje drukker zal het wel zijn ja maar wij wilden het graag zo. Als de natuur dan inderdaad ook nog meewerkt is het helemaal mooi. Ik krijg ook veel reacties hoor over drukte enzo maar aan de andere kant gaat alles ook heel snel achter elkaar naar school. Dan heb je het weer wat rustiger, toch!?