Ik heb een 2ehands topmark riley duowagen gekregen. Maar dan zonder het babynestje. Kan ik dit wagen ook zonder het babynestje gebruiken? Het is voor mijn dochter van 3 maanden oud.
Ik zou persoonlijk dan nog even wachten. 3 maanden is nog vroeg om zonder babynestje te gebruiken. Is het niet mogelijk om nog een nestje te kopen? Desnoods via marktplaats.
nestjes kun je vaak ook los kopen via mp inderdaad Op zich ligt het baby nestje wel gewoon los (een beetje ertussen vastgeklemd) op het achterste zitje die helemaal plat kan. Althans bij ons was dat zo. Het werd niet vastgezet of geklikt. Je kunt dus ook wel zelf een nestje maken met dekens/dekentjes of een ander wagen-matrasje ofzo.
Tot hoeveel maanden kunnen ze in het nestje liggen? Ik lees dat het een kleine nestje is en met 3 maanden een beetje krap is.
Wat is eigenlijk de bedoeling van het babynestje? Kan ik dan een voetenzak gebruiken of een wikkeldeken?
wij hadden een baby nestje in een duowagen liggen en dat hebben we denk ik vanaf de geboorte tot een maand of 6 gebruikt. Ik vind de ruimte prima. en mocht het te krap worden doe je het zonder nestje. Je gebruikt gewoon de ruimte van het achterzitje wat helemaal of bijna helemaal plat gaat. Daar leg je dan om een bedje te creƫren zo'n babynestje in. maar zonder babynestje heb je ook die ruimte en kun je ook met iets anders er een lekker plekje van maken. zonder nestje kun je ook van de gordeltjes gebruik maken als ze wat groter worden. Maar dan kunnen ze in ieder geval nog steeds lekker liggen.
een babynestje is eigenlijk een soort voetenzak maar dan met verstevigde opstaande rand en vaak met hengsels zoals een reiswieg (alleen is de bodem geen harde plank ofzo, dus niet echt een reiswieg). Er zit vaak een bovenkant op vast geritst zodat je net als in een kinderwagenbak een afdekbescherm deel hebt.