3 cm ontsluiting wanneer bevallen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jane1981, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gistermiddag 15:30 tijdens controle heeft de gyn een inwendig onderzoek gedaan.
    Ik bleek 3 cm ontsluiting te hebben.
    Ze heeft me gestript vanwege mijn klachten.
    Helaas op heel veel bloederig slijm heeft het tot nu toe nog geen effect gehad.
    Volgens de gyn heb ik dus 3 cm ontsluiting en ligt mijn baarmoedermond al erg mooi naar voren en gunstig.
    Betekend dit dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten of kan het evengoed nog weken duren?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik verlies nog steeds bloederig slijm, tot hoe lang "mag" dat doorgaan na het strippen?

3. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Het bloedverlies na het strippen mag nog een aantal uur aanhouden. Wel is het de bedoeling dat het weer minder wordt en door de dag donkerder van kleur/ bruin. Rondlopen met 3 cm ontsluiting zegt helaas niets. Hier kun je rustig nog een tijdje meer rondlopen. Maar je hebt wel meer kans om te bevallen dan iemand met een stugge staande baarmoedermond zonder ontsluiting. Mogelijk ben je inmiddels bevallen?

Groetjes Gea

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ben in inderdaad bevallen inmiddels.
    Ze is maandag op dinsdagnacht geboren om 01.53 met een erg slechte start.
    Apgar 1-4-8 nu gaat het hartstikke goed en zijn we lekker thuis.

5. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hartelijk gefeliciteerd met je dochter! Tjonge wat heftig dat ze zo'n slechte start had, maar fijn te lezen dat het nu goed met jullie gaat en jullie lekker thuis zijn. Geniet ervan en veel geluk toegewenst.

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina